)Maar ts, als je zwakke enkels hebt is het geen idee om te kijken voor fysio?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Jemig, doe eens even rustig naar haar zeg. Meiske is 14, dan hoeft ze nog een paar jaar niet ''volwassen te worden'', wat sommige zeggen dat ze moet doenKom nou.
Volgens mij woon jij trouwens bij mij in de buurt TS kan dat kloppen?
Maartje1990 schreef:Wat denk je dat er met TS gebeurt als iedereen haar hier de grond in trapt? Kom op zeg... over ''wordt eens volwassen'' gesproken...
Haar ''vraag om aandacht'', kom op, kind is 14, kind is een puber. En niet iedere puber is het zelfde, maar is opzich een vrij normale leeftijd om dergelijk gedrag te hebben.
Maartje1990 schreef:Wat denk je dat er met TS gebeurt als iedereen haar hier de grond in trapt? Kom op zeg... over ''wordt eens volwassen'' gesproken...
Haar ''vraag om aandacht'', kom op, kind is 14, kind is een puber. En niet iedere puber is het zelfde, maar is opzich een vrij normale leeftijd om dergelijk gedrag te hebben.
bigone schreef:Maartje1990 schreef:Wat denk je dat er met TS gebeurt als iedereen haar hier de grond in trapt? Kom op zeg... over ''wordt eens volwassen'' gesproken...
Dat jij dit gedrag op deze leeftijd normaal vind zegt al genoeg, ik vind het niet normaal. Indirect beschuldigt ze haar ouders van verwaarlozing en gebrek aan zorg. Elke blauwe plek word beschouwd als een zware verwonding en nee, ik vind dit gedrag niet normaal.
Ts zou er goed aan doen om hulp te zoeken, niet voor haar lichamelijke klachten maar vooral geestelijke hulp om sommige dingen op een rijtje te krijgen. Als je als kind je zo moet gedragen om aandacht te krijgen dan zit er iets niet goed of ts is inderdaad een grote pieper en hypochonder.
vuurneon schreef:Ik denk dat ze bedoelde ongelooflijk veel last van migraine ipv ongeloofwaardig. (Ik zie wel vaker dat mensen die 2 door elkaar halen)
Maar ts, als je zwakke enkels hebt is het geen idee om te kijken voor fysio?
Sorry hoor
UhNee schreef:Ik vermaak me heel erg over het feit dat iedereen de knie van TS moet gaan vergelijken met 'ik heb dit en dat gehad' 'ik heb een vriend van een kennis van een buurman en die heeft dit'.
Nee dan is TS echt de énige die zeurt en zeikt en om aandacht vraagt.Sorry hoor
enige wat wij duidelijk proberen te maken is dat iedereen wel eens pech heeft, de ene meer als de ander, that's life. bigone schreef:Maartje1990 schreef:Wat denk je dat er met TS gebeurt als iedereen haar hier de grond in trapt? Kom op zeg... over ''wordt eens volwassen'' gesproken...
Dat jij dit gedrag op deze leeftijd normaal vind zegt al genoeg, ik vind het niet normaal. Indirect beschuldigt ze haar ouders van verwaarlozing en gebrek aan zorg. Elke blauwe plek word beschouwd als een zware verwonding en nee, ik vind dit gedrag niet normaal.
Ts zou er goed aan doen om hulp te zoeken, niet voor haar lichamelijke klachten maar vooral geestelijke hulp om sommige dingen op een rijtje te krijgen. Als je als kind je zo moet gedragen om aandacht te krijgen dan zit er iets niet goed of ts is inderdaad een grote pieper en hypochonder.
SindyKaya schreef:UhNee schreef:Ik vermaak me heel erg over het feit dat iedereen de knie van TS moet gaan vergelijken met 'ik heb dit en dat gehad' 'ik heb een vriend van een kennis van een buurman en die heeft dit'.
Nee dan is TS echt de énige die zeurt en zeikt en om aandacht vraagt.Sorry hoor
Dat is meer om te laten zien dat er wel ergere dingen zijn dan een knie die au doet en 2 lichtgekneusde duimpies
lifaya schreef:Het gaat er om dat TS doet alsof het alleen HAAR overkomtenige wat wij duidelijk proberen te maken is dat iedereen wel eens pech heeft, de ene meer als de ander, that's life.
SindyKaya schreef:
[/quote]
[/quote]