Wordt t langzaamaan door de dagen/weken ook steeds zwaarder?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Doet me denken aan:
[ [url=m/VSvoHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
enny schreef:Die jumping lunges waren echt verschrikkelijk! Ik heb zondag een hardloopwedstrijd gehad en dat was tijdens die oefening wel te merken, zuuuuuuuuur.... Zo erg heb ik het nog nooit gehadVerder was het wel een leuke workout.
Maken jullie netjes elke week een foto?
Xivura schreef:HouVanUtopia schreef:Doen jullie alle oefeningen thuis?
Ik wel.Zijn allemaal prima thuis te doen met attributen of wat verzinsels voor die attributen die je nodig hebt.
In de sportschool kan overigens ook gewoon.
laughterline schreef:Ik doe ook alles thuis, kan ik me niet voor banketstaaf zetten in de sportschool![]()
Ik kom ook nog 1 bankje/krukje te kort... hoop dat ik morgen normaal een squat kan doen, vandaag iniedergeval niet
Sjappie schreef:Mensen, vandaag mijn LISS workout ´s ochtends vroeg gedaan, wat is de stad dan toch ook mooi. Ik had ondanks het wandelen (wel stevig doorwandelen natuurlijk) het zweet in mijn nek haha. Prima work-out dus. Vandaag doe ik verder niks (ja op de fiets boodschappen doen).
Xivura, ik vind je dat je netjes eet, misschien kun je nog iets meer eiwitten toevoegen aan je eetpatroon. Een speltbroodje met gekookt ei erbij o.i.d. Of 's avonds nog wat kwark. Ik had gisteren na het sporten ('s ochtends BBG en 's avonds BodyPump) ngo trek, heb toen wat kwark met notenmuesli genomen, viel er lekker in!
Ik had gisteren tussen de circuits door toch iets teveel water gedronken, dat merkte ik vooral tijdens de burpees (klots klots), volgende keer op letten. Ik heb uiteindelijk ook net alsof gedaan, zag er volgens mij erg suf uit, maar ik was toch lekker thuis. Ik vond circuit 2 erg pittig! Morgen Week 2 Dag 2 (W2D2).