Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zie het namelijk gewoon zitten, op mijn buik, bovenbenen en m'n 'lovehandles'. Het is niet extreem, en met kleren aan valt het niet eens op, maar toch voel ik me niet prettig in bikini bijvoorbeeld, omdat ik gewoon weet dat er een buikje zit terwijl dat niet hoort! Ik wil dus ook gewoon wat strakker in mijn vel zitten. Over mijn conditie heb ik niet al te veel te klagen, maar dat is ook een goede bijkomst natuurlijk
Aan mijn eetgewoontes ga ik niets veranderen, dat houd ik niet vol, en echt afvallen is voor mijn gezondheid in elk geval niet nodig.
En samen naar het zwembad doe ik dus niet, want ik wil mijn vetjes eerst kwijt
_sharonnn schreef:Roosyes schreef:Sharon ik heb nog zo goed als niet gebruikte skates staan, helaas geen skeelers... Maat 40 interesse?
Wat gaan jullie hard zeg, heb zo late dienst dus probeer morgen bij te lezen.
Lief van je, maar dat is helaas te groot
Was van de zomer echt heel strak maar toen studeerde ik en had ik meer dan genoeg tijd voor de sportschool en koken (en m'n bijbaantje was verkoop bij de AH dus dan loop je ook vrij veel). Nu heb ik een kantoorbaan en woon ik samen dus m'n eetpatroon is ook echt dramatisch geweest het afgelopen halfjaar
Ben gek genoeg vrijwel niet aangekomen, maar heb wel net iets meer vet op m'n buik (je ziet het niet, maar je ziet m'n spieren ook niet meer zeg maar).
Heb vanochtend heel netjes ontbeten (havermout met kaneel en banaan
) maar er is iemand jarig op kantoor dus heb ook net een muffin achter m'n kiezen
Maar goed, meer motivatie om vanavond naar de sportschool te gaan, als ik dan weer kan lopen want ik heb nog steeds zieke spierpijn haha.
KIPlekker!
zijn
DeniseES schreef:Wooow wat gaat het hard hier!![]()
Een hoop mensen zijn al goed bezig zeg![]()
Het is toch motiverend dat er 'lotgenoten'zijn
![]()
Ik word er gek van dat iedereen zegt (als ik het over sporten/gezonder eten heb) dat ik me niet aan moet stellen, dat ik niet dik ben, waar het vandaan zou moeten komen...
Alsof je pas wat mag gaan doen als je zwaar overgewicht hebt... Tot die tijd moet je niet zeuren (ik kreeg laatst nog te horen 'waar heb je het over, ik mag dromen van zo'n lichaam als jij'... sorry dat ik het zo wil houden en dat - als het even kan - ik vind dat er ook bij mij wel iets vanaf mag...)

maar daarom is het wel heel fijn om hier een groep mensen te hebben die in hetzelfde schuitje zitten
ik vind het nu al gezellig hier hahahaha
Of mensen die zeggen dat het ongezellig is als je niet hetzelfde eet als zij.