xSCWx schreef:Citaat:Daar heb ik dus last van. Normaal draag ik nu 75B en nu komt er ineens 70D uit.
En past dat wel goed?
Ik weet het nog niet. Ga morgen nieuwe kopen. Dus ben benieuwd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:emily2105 schreef:Daar heb ik dus last van. Normaal draag ik nu 75B en nu komt er ineens 70D uit.
Wat bedoel je precies? Dat 70D goed zit en je daar verbaast over bent?
Of dat 70D lastig te vinden is? Want die hebben ze toch gewoon bij hunkemoller e.d.?
xSannee schreef:Emily: Ah dan kan ik met je meepraten, een 60FF/G, FF/G klinkt echt ENORM
Hanna: Als je iets gevonden hebt... let me know![]()
ik wil best op de gok iets online bestellen als het nodig is, maar het moet wel betaalbaar blijven.
60 omtrek in nederlandse maten, hoeveel is dat ook alweer in Engelse/Amerikaanse maten?
jorretje schreef:Wat een lang filmpje, ben tot 9 minuten gekomen.
Bij mij meten ze wél altijd onder de buste, maar meten verder niets en geven vervolgens wel advies??? uiteraard klopt dat dan niet. Ze gaven mij de laatste keer 75 mee, terwijl ze 72 opmat, ja dan moet je dus 70 hebben, want ze worden vanzelf ruimer en anders begin je al te los (heb ik toen ook gezegd). Daarom moet je ze ook altijd op het loste gaatje passen.
Ik draag dus al bh's met kleine omvang en grotere cup (waar dus helaas erg weinig keus in is, of je moet naar een speciaalzaak en 90 euro neer willen leggen), dus denk niet dat er iets heel anders uit komt op deze manier, maar ga t van t weekend nog wel een keer nameten.
Vind bh shoppen helemaal niet, omdat er in mijn maat weinig keuze is en wat er is vaak ook nog eens niet goed zit...
@emily2105 ik ga ook bijna altijd naar de jaarlijkse hunkemoller fabrieksverkoop hier, maar dan is het nog 6 euro per bh en kleine omvangmaatjes zijn er altijd heel weinig, 60 of 65 ben ik ook nog nooit tegen gekomen in de grotere cupmaten.
Bij mij meten ze wél altijd onder de buste, maar meten verder niets en geven vervolgens wel advies??? uiteraard klopt dat dan niet. Ze gaven mij de laatste keer 75 mee, terwijl ze 72 opmat, ja dan moet je dus 70 hebben, want ze worden vanzelf ruimer en anders begin je al te los (heb ik toen ook gezegd). Daarom moet je ze ook altijd op het loste gaatje passen.
Ik draag dus al bh's met kleine omvang en grotere cup (waar dus helaas erg weinig keus in is, of je moet naar een speciaalzaak en 90 euro neer willen leggen), dus denk niet dat er iets heel anders uit komt op deze manier, maar ga t van t weekend nog wel een keer nameten.
Vind bh shoppen helemaal niet, omdat er in mijn maat weinig keuze is en wat er is vaak ook nog eens niet goed zit...
@emily2105 ik ga ook bijna altijd naar de jaarlijkse hunkemoller fabrieksverkoop hier, maar dan is het nog 6 euro per bh en kleine omvangmaatjes zijn er altijd heel weinig, 60 of 65 ben ik ook nog nooit tegen gekomen in de grotere cupmaten.
Hanna_94 schreef:Geryon, daarom dat ik ook niet kan volgen:
Als je kijkt in de tabel bij UK zie je de indeling als volgt: 76-77 (C-cup) & 78-80 (D-cup).
Bij de EU is het: 77-78 (C-cup) & 79-80 (D-cup)
Dus mijn 78 omtrek geeft 2 verschillende cups?