Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steef schreef:Klopt.. Ik stond gister met een dure seafolly bikini in m'n handen die met korting nog rond de 120 euro was. Bedacht me na t passen dat ik ook nog best in hunkemoller bh's pas (geen problemen met omtrek wanneer je ze kan strikken), dat ik m maar terug heb gehangen
Destination schreef:Steef schreef:Klopt.. Ik stond gister met een dure seafolly bikini in m'n handen die met korting nog rond de 120 euro was. Bedacht me na t passen dat ik ook nog best in hunkemoller bh's pas (geen problemen met omtrek wanneer je ze kan strikken), dat ik m maar terug heb gehangen
De bikini die ik leuk vind kost ook €100, vind het ook schrikbarend duur als je kijkt hoe weinig stof het eigenlijk is
Ik heb al een seafolly liggen waar ik een mega moddervlek op heb van de dode zee
Misschien ben ik dus ook niet gemaakt voor dure bikinis haha. Qua bh's zit ik vaak met pasvorm en maar voor een bikini vind ik t wel prima

Destination schreef:Bandeaubikini's vind ik sowieso niet fantastisch bij grotere maten persoonlijk.
Ik heb zelf 70E, dus de grootte valt bij mij wel mee, haha. Maar lijkt me ook echt heel oncomfortabel met een echt grote cup.. Zou er zelf niet aan beginnen in ieder geval mocht ik een paar maten groter hebben
Steef schreef:Destination schreef:Bandeaubikini's vind ik sowieso niet fantastisch bij grotere maten persoonlijk.
DaaromIk heb zelf 70E, dus de grootte valt bij mij wel mee, haha. Maar lijkt me ook echt heel oncomfortabel met een echt grote cup.. Zou er zelf niet aan beginnen in ieder geval mocht ik een paar maten groter hebben
Destination schreef:Ik heb een Shockabsorber, wel oudere collectie, want met die van de nieuwere collectie (hebben andere sluiting) had ik in de winkel al steeds ruzie en kon ik niet alleen aantrekken

.