Wat ik anders wil zien? waarmee? met het HPV vaccin, of alle vaccins?
Hpv heb ik al uitgelegd, goede informatie over wat HPV virussen in je lichaam doet, en hoe je KAN voorkomen dat je het krijgt. Ik bedoel, zelfs als je seksloos door het leven gaat kun je kanker krijgen door een HPV virus. Het vaccin werkt (als het dat al doet) alleen tegen de HPV virussen, die seksueel overdraagbaar zijn! Leg dat uit, in plaats van dan maar een vaccin er in, dan kan iedereen gewoon doen wat het wil.....
Ik heb vroeger alleen gehoord van geen seks, want dan raak je zwanger, of krijg je een SOA de HPV hoorde ik nooit wat over ( toen mijn moeder haar eerste uitstrijkje moest laten maken, maar dan ben je te laat)
Ik neem geen "vaccin" op het moment dat ik een diepe wond heb. Want het is zelfs bewezen dat wanneer je dat doet op het moment dat je al ziek zou kunnen gaan worden, je het juist triggert. Dus goed open houden, laten bloeden, ontsmetten, eventueel met bruisend water. om het zuurstof er bij te houden. (maar goed nu vraag je mij een vraag voor vele mensen, terwijl IK alleen voor mezelf kan spreken

er is wel een ander medicijn, wat ook gespoten kan worden tegen Tetanus.
En zoals je las, ben ik tegen ONNODIG medisch handelen. Op het moment dat je echt ziek bent, of je mag aannemen, dat je nu echt ziek gaat worden, is het behandelen, en niet handelen, om misschien ooit dat je misschien ooit ziek wordt zullen we nu maar alvast enten, en mocht je dan als kind zijnde die enting niet nodig gehad hebben, kan het nog wel als je wel denkt nodig te hebben.
Dat is in mijn ogen onnodig. (let wel, ik spreek hier voor mezelf!)
dat JIJ de pil neemt is jouw handelen, en een voor jouw aanvaardbaar risico. Je schaad mij en mijn kinderen er direct niet mee, en mijn kind of ik liften niet mee op het niet zwanger kunnen worden door jouw pil gebruik';-) indirect met al die hormonen die uit geplast worden, en in het drink water terecht komt, waardoor kinderen steeds sneller en harder groeien, tja dat is weer een ander verhaal........