Ik adviseer om naar een begeleidingsinstituut te gaan met maaltijdvervangers die veel beter van kwaliteit zijn dan de rommel uit de supermarkt waar je niet op kan leven omdat je omvalt van flauwte en het vaak niet te eten is.... Met de betere spullen die duurder zijn val je sneller af en voel je jezelf prima. Maar goed het is maar een advies
Gerritt
Geplaatst: 26-01-16 13:59
Vind het modifast niet erg goedkoop. Huisarts heeft me wel toestemming gegeven overigens...
Ik heb voor 18 zakjes 25 euro betaald, en dan had ik nog korting (39.95 was het)
Ik ben aardig creatief... Vanmorgen de vanilleshake met koffie gemengd en de banaan van zometeen ga ik wat kaneel bij doen. Zo maakt het een stuk lekkerder, Dag 1 is mijn prima bevallen alleen had ik wat hoofdpijn: denk doordat ik nog niet genoeg drink. Maar sinds vanmorgen ben ik al1.5 L verder. Ik eet overigens gewoon de rauwkost... Ik ben sws al gek op sla. Net een diep bord met sla gevuld daarop een handje kers tomaatjes plakjes komkommer theelepeltje kappertjes en 1/4 paprika. Beetje opkikker zout erop, heerlijk... Ik vind het dus ver nog niet moeilijk om vol te houden. Maar misschien ook omdat bij mij de knop nu echt om is... Ik wil graag afvallen.
Ik gebruik regelmatig eiwitshakes als maaltijd vervanger ik kan niet tegen producten waar veel bloem is in verwerkt dus ook normaal brood valt voor mij af ik gebruik de protein shakes van body&fit vullen goed veel verschillende smaken en zit meer in dan in de duurdere normale shakes van bijv modifast de protienshakes zijn ook gewoon eiwit je valt er goed mee af, modifast vond ik niet te haggelen zit nu aan een cookie en cream shake geweldig lekker je kunt er bijv ook nog choko nips of havermout of weet ik veel wat je lekker vind er door doen
Zonnetje81
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-16 15:40
En hoe gaat het met het modifast dieet?
Icrack
Geplaatst: 14-03-16 12:22
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Binnenkort begin ik ook aan Modifast shakes e.d. Een lopend topic met medeshakers zou leuk zijn