18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:44

Ja het lijkt haast alsof de maatschappij verwacht dat je een relatie moet hebben ofzo. Terwijl ik o zo blij ben dat ik nog even vrij ben.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:46

Lynnepinny schreef:
Ik ben 18 en heb ook geen ervaringen op het gebied van jongens. Het geeft helemaal niks vind ik, hier komt vast nog wel eens verandering in ooit. :D

Ik doe gezellig met je mee :D
Of tellen de 2 ruinen die ik verzorg mee?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:09

Ben benieuwd of ts inmiddels gezoend heeft.

Hoeft helemaal niet natuurlijk.
Maak er vooral ge issue van. Het komt vanzelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:05

Grease schreef:
Ik heb exact hetzelfde TS, ook 18, wel eens leuke jongens tegengekomen maar ik ben gewoon een enorme schijterd :o

in het diepe springen is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben best wel introvert en ik vind dat soort dingen moeilijk ofzo :') Als ik rationeel nadenk wéet ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen, maar qua gevoel... :+Ik blijf ook nog maar even wachten op een leuke jongen waar ik me goed bij voel :Y)

Ik kwam dit topic weer tegen en ik moest wel even lachen, dit bericht is van 30-11-14 14:40 (net even gecheckt)

en bij mij staat de teller nu op 11 <<)

hoeveel er kan veranderen in zo'n korte tijd :') komt wel goed dames :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:13

Riraito schreef:
Ik heb ook nog nooit iets gehad, voornamelijk omdat ik gewoon niet zo spraakzaam ben tegen vreemden en ik niet van uitgaan hou. Ik kom nooit iemand tegen met dezelfde interesses als ik.

Nou ja, nu lieg ik. Pas op een feest van een vriendin kwam ik een jongen tegen die veel met me gemeen heeft, tot de liefde voor katten aan toe. Ik had de hele avond de neiging bij hem op schoot te gaan zitten (toch maar niet gedaan, staat zo vreemd), maar ik weet ook niet wat ik er mee moet. Hij is echt heel lief, niet echt knap ofzo (niet dat ik daar mee zit) maar ik heb het idee dat ik hem alleen interessant vind omdat ik nog nooit zo'n jongen ben tegen gekomen?

Goed om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben :D

Zeker met hem gaan babbelen en een keer afspreken! :D Wie weet kan het wat worden, stel dat je hem toch niet leuk vind kun je altijd nog nee zeggen :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:22

Grease schreef:
Grease schreef:
Ik heb exact hetzelfde TS, ook 18, wel eens leuke jongens tegengekomen maar ik ben gewoon een enorme schijterd :o

in het diepe springen is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben best wel introvert en ik vind dat soort dingen moeilijk ofzo :') Als ik rationeel nadenk wéet ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen, maar qua gevoel... :+Ik blijf ook nog maar even wachten op een leuke jongen waar ik me goed bij voel :Y)

Ik kwam dit topic weer tegen en ik moest wel even lachen, dit bericht is van 30-11-14 14:40 (net even gecheckt)

en bij mij staat de teller nu op 11 <<)

hoeveel er kan veranderen in zo'n korte tijd :') komt wel goed dames :))

Goh eerst niet durven en dan meer dan 1 persoon per maand _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:30

Ik ben zelf ook verbaasd :') Ik moet wel zeggen dat ik bij de eerste paar keren niet echt nuchter was (feestjes enzo) daarna is het minder eng.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 07:42

Joltsje schreef:

Nope :P Heb wel een aantal kansen gehad nu (zelfs met een cowboy, bullrider :D) maar wil dat niet. Wil niet staan zoenen met iedereen die ik tegen kom. Heb heel leuk gedanst op country music met een bullrider, bier gedronken en lol gehad maar weet hoe cowboys hier zijn. 1 nacht en dan is t volgende meisje aan de beurt, en dat wil ik niet. Dus gewoon lol gehad die avond maar niks gebeurd.
Daarnaast had ik thuis een jongen (nouja jongen.. 25 jaar) die me heel leuk vond/ vindt, maar weet nier zo of ik hem ook leuk vind en zit voor (minimaal) een jaar in Canada nu, dus stond er ook niet open voor.
Wel ben ik al veel beter met jongens, of mensen algemeen nu! Door reizen in Canada dus. Sociale faalangst is 100% weg :+ Dus komt vast wel! Hoop ik :P

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:08

@ts gaat zeker goedkomen. Als je de juiste tegenkomt.

Fiin dat het geen issue is. En zoenen om het zoenen hoeft inderdaad ook niet

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:50

Eileen_ schreef:
Joltsje schreef:

Nope :P Heb wel een aantal kansen gehad nu (zelfs met een cowboy, bullrider :D) maar wil dat niet. Wil niet staan zoenen met iedereen die ik tegen kom. Heb heel leuk gedanst op country music met een bullrider, bier gedronken en lol gehad maar weet hoe cowboys hier zijn. 1 nacht en dan is t volgende meisje aan de beurt, en dat wil ik niet. Dus gewoon lol gehad die avond maar niks gebeurd.
Daarnaast had ik thuis een jongen (nouja jongen.. 25 jaar) die me heel leuk vond/ vindt, maar weet nier zo of ik hem ook leuk vind en zit voor (minimaal) een jaar in Canada nu, dus stond er ook niet open voor.
Wel ben ik al veel beter met jongens, of mensen algemeen nu! Door reizen in Canada dus. Sociale faalangst is 100% weg :+ Dus komt vast wel! Hoop ik :P

Wat goed om te horen.

Echt zijn cowboys echt zo? Ik heb een hekel aan dat soort mannen. Elke keer een ander.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 15:51

Jup cowboys zijn echt zo. Of iig rodeocowboys. Cowboys die hard werken op een cattleranch is natuurlijk ander verhaal. Ben er 100x voor gewaarschuwd toen ik naar de rodeodance ging :D

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:13

Ik wordt over 2 maanden 20.
Heb wel al gezoend etc, maar nooit echt een relatie gehad.
Af en toe een scharrel, of tijdens het uitgaan, maar meer ook niet.

Op vakantie geweest naar Chersonissos, daar gedanst met een leuke jongen.
Daarna gezoend.. en nu hebben we sinds een week een relatie!
Altijd op zoek geweest, want ik wilde heel graag een relatie. Op vakantie ben
ik gegaan met het idee van; lekker feesten, geen jongens! En toen liep ik
hem tegemoed _/-\o_

Geen zorgen. Het komt allemaal vanzelf wel. Er zit geen leeftijd verbonden aan
een eerste kus. Aan de eerste keer seks. Aan je eerste relatie.. Aan je eerste kind etc etc.