Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Grease schreef:Ik heb exact hetzelfde TS, ook 18, wel eens leuke jongens tegengekomen maar ik ben gewoon een enorme schijterd![]()
in het diepe springen is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben best wel introvert en ik vind dat soort dingen moeilijk ofzoAls ik rationeel nadenk wéet ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen, maar qua gevoel...
Ik blijf ook nog maar even wachten op een leuke jongen waar ik me goed bij voel
Riraito schreef:Ik heb ook nog nooit iets gehad, voornamelijk omdat ik gewoon niet zo spraakzaam ben tegen vreemden en ik niet van uitgaan hou. Ik kom nooit iemand tegen met dezelfde interesses als ik.
Nou ja, nu lieg ik. Pas op een feest van een vriendin kwam ik een jongen tegen die veel met me gemeen heeft, tot de liefde voor katten aan toe. Ik had de hele avond de neiging bij hem op schoot te gaan zitten (toch maar niet gedaan, staat zo vreemd), maar ik weet ook niet wat ik er mee moet. Hij is echt heel lief, niet echt knap ofzo (niet dat ik daar mee zit) maar ik heb het idee dat ik hem alleen interessant vind omdat ik nog nooit zo'n jongen ben tegen gekomen?
Goed om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben
Grease schreef:Grease schreef:Ik heb exact hetzelfde TS, ook 18, wel eens leuke jongens tegengekomen maar ik ben gewoon een enorme schijterd![]()
in het diepe springen is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben best wel introvert en ik vind dat soort dingen moeilijk ofzoAls ik rationeel nadenk wéet ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen, maar qua gevoel...
Ik blijf ook nog maar even wachten op een leuke jongen waar ik me goed bij voel
Ik kwam dit topic weer tegen en ik moest wel even lachen, dit bericht is van 30-11-14 14:40 (net even gecheckt)
en bij mij staat de teller nu op 11![]()
hoeveel er kan veranderen in zo'n korte tijdkomt wel goed dames
Joltsje schreef:Ben benieuwd of ts inmiddels gezoend heeft.
Hoeft helemaal niet natuurlijk.
Maak er vooral ge issue van. Het komt vanzelf
Eileen_ schreef:Joltsje schreef:Ben benieuwd of ts inmiddels gezoend heeft.
Hoeft helemaal niet natuurlijk.
Maak er vooral ge issue van. Het komt vanzelf
NopeHeb wel een aantal kansen gehad nu (zelfs met een cowboy, bullrider
) maar wil dat niet. Wil niet staan zoenen met iedereen die ik tegen kom. Heb heel leuk gedanst op country music met een bullrider, bier gedronken en lol gehad maar weet hoe cowboys hier zijn. 1 nacht en dan is t volgende meisje aan de beurt, en dat wil ik niet. Dus gewoon lol gehad die avond maar niks gebeurd.
Daarnaast had ik thuis een jongen (nouja jongen.. 25 jaar) die me heel leuk vond/ vindt, maar weet nier zo of ik hem ook leuk vind en zit voor (minimaal) een jaar in Canada nu, dus stond er ook niet open voor.
Wel ben ik al veel beter met jongens, of mensen algemeen nu! Door reizen in Canada dus. Sociale faalangst is 100% wegDus komt vast wel! Hoop ik