Loretteeee schreef:hallo piercing kenners! Ik ben inmiddels aardig ingelezen in het topic. Maar jullie doen aan allerlei heldhaftige piercings.Daarom vraag ik het maar gewoon.
Ik zit al een tijdje te dubben of ik een piercing zal laten zetten. Mijn voorkeuren gaan uit naar de 'simpele' navelpiercing en/of tongpiercing. Niet beide tegelijk.
Nu is het niet de eventuele pijn waar ik tegenop zit (een klein beetje dan) Maar juist het ontsteken. Ik heb al 2 paar oorbellen. Die moeten wel echt zilver of goud zijn mocht het eindelijk eens niet ontsteken. De nikkel kan ik dus niet tegen. Nu zit dat natuurlijk niet in chirurgisch staal. Maar ben ik wel bang dat het gaat ontsteken.
Wie o wie heeft hier ook ervaring mee?
En dan gelijk nog iets, nu ik toch bezig ben. Is een tongpiercing echt zo schadelijk voor je tanden?
Ik kreeg/kocht toen ik mijn navelpiercing liet zetten een groene tube met verzachtende gel ofzo, waarin aloe vera zat. Dat helpt ontzettend goed tegen ontstekingen.
Dat was deze tube: http://catalog.herbalife.com/Catalog/en ... othing-Gel
Volgens die piercer kwamen er niet vaak mensen bij haar terug die de hele boel ontstoken hadden enzo, en volgens haar kwam het door dat spul. Ik ben er zelf ook erg tevreden over en vriendinnen van mij die bij datzelfde beauty center ook een piercing hadden laten zetten waren ook erg tevreden over die gel!
Met een tongpiercing heb ik trouwens geen ervaring.
En wat de pijn betreft, ik heb mijn navelpiercing laten zetten met een verdoving. Die vrouw had daar certificaten oid voor dat ze mocht verdoven en daardoor voelde ik eigenlijk helemaal geen pijn. Maar ik geloof niet dat er in Nederland zo veel mensen zijn die mogen verdoven, dus ik weet ook niet of er bij jou in de buurt iemand zit die dat doet. Volgens mij woon jij niet echt bij mij in de buurt helaas..