Fiffill schreef:(Heb niet het hele topic gelezen)
Ik ben al mijn hele leven vegetariër, ben zo opgevoed. Als kind heel af en toe wel wat vlees gegeten bij familie (mijn ouders gaven ons de keus, werden dus niet gedwongen vegetarisch te eten oid) maar het heeft me nooit echt aangetrokken. Ik vind het niet lekker, het idee vind ik niet fijn; zo'n stuk dood dier in je mond, en daarnaast vind ik het ook niet nodig. Bij mij dus niet zozeer een principe kwestie, tegen het eten van vlees an sich heb ik niet zoveel (wel tegen de manier waarop veel vlees verkregen wordt tegenwoordig).
Toen ik naar het buitenland ging om daar te werken had ik niet de mogelijkheid om vegetarisch te eten. Van de een op de andere dag ging ik dus over van nooit vlees, naar dagelijks vlees (lam, soms gans en vis). Hier heb ik totaal geen problemen mee gehad behalve dat ik ineens aankwam, terwijl ik normaal altijd op hetzelfde gezonde gewicht bleef. Nu at ik daar wel veel meer maar ik was ook veel meer fysiek bezig dan thuis dus waarschijnlijk heeft het vlees er toch iets aan bijgedragen.
Overigens slik ik geen supplementen, als kind kreeg ik die wel.
Dat zijn er al drie.
picobello schreef:Wat maakt het nou uit waarom mensen vegetarisch willen eten? Bemoei je lekker met je eigen leven denk ik dan...
Dat ook idd