SuzanLarissa schreef:Hmm ja dat is waar haha eet zelf alleen vis dus heb ik ook vaak door mijn salades.
Je kan ook ingeblikte zalm doen? Dan wel de dure variant, de goedkope smaakt jaar niks haha
Maar met tonijn is wel lekker in een pasta salade, en dan zou ik alleen de olie aanvullen met wat olijfolie en kruiden.
Maar ik ben niet zo van de dressings
Word jij nooit raar aangekeken op stage met wat je eet? :p ik op school wel haha, iedereen met frikandel broodjes en zo en ik met salades of koude rijst met groenten en zo haha
Ik eet standaard nu speltdesem brood met beleg en haal dan vaak een soepje uit de kantine. Maar de mensen waar ik mee eet kopen altijd die lekkere dingen uit de kantine, bal gehakt uit de jus, kaassouffle enz. Dat is soms wel vervelend maar ik weet waar ik het voor doe 
Haha phor daar heb je ook wel gelijk in hoor, ben wel echt meer gaan lusten dan vroeger alleen gaat het langzaam.
Een paar weken terug was er een couscoussalde en ik dacht nou schijnt gezond te zijn dus ik neem hem gewoon, maar nee was niet voor herhaling vatbaar.. Daarom dacht ik als ik thuis nou een salade maak en dat eet (in de trant van moet meer aan mijn kh komen dus ik dacht aan een pastasalade ben gek op pasta namelijk).
Hoeveel gram pasta is gebruikelijk voor een maaltijdsalade?