Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En anders is me zoon van 2, meer een held als ik, wel de reddende engel... die vind ze helemaal niet eng en pakt ze op en dan...of de schoen erop of gooit ze naar buiten hahaha Bootsiebob schreef:Dat filmpje van die hond als spin verkleed was echt geniaal. Mijn zus logeert bij mij, ze woont in engeland (waar ze ook al zo'n grote harige in het bad had). Zit iedereen me hier de hele tijd te plagen, want sinds dit topic inspecteer ik constant al mijn muren, heb echt geen rust meer.
Na mijn motzilla avontuur (aaaah, mega harige reuze mot) vinden ze het nog grappiger en wat denk je... staan we zondag net van tafel op na het eten, vliegt er een langpootmug uit het niets recht tegen mij aan. Normaal niet zo erg, maar door alle spinnenverhalen begin ik te gillen, spring achter mijn zus, pak haar schouders vast en duw haar naar voren.
Leuk, hoe mijn reflexen werken haha, neem haar, neem haar!!!

Anoli schreef:ja menig muis schrikt zich een hoedje als ie zo'n joekel tegenkomt...
Maar erg he, ik kan ook helemaal over de zeik gaan. En later schaam ik mij dan ook wel weer, want tjonge ik ben 29 jaar en sta te janken als een meisje van 3...
Ik vind hem te groot om te doden... 
)