Ohhh ik móet me hier ook melden, echt verslaafd gewoon .
Verliefd geworden ooit op het reissetje van Ayurveda, sindsdien nooit meer anders dan Rituals in de badkamer hier. De Honey Touch crème heb ik nog steeds .
Heb wel (helaas) het probleem dat ik alle lijnen lekker vind... dus dat is altijd lastig kiezen! Heb nu de Goodluck Scrub bijna op (Happy Buddha, oranje), en heb nog een reissetje van de Sakura (wit) staan die ook ontzettend lekker ruikt (Zensation douchefoam, Carpe Diem shampoo, Magic Touch crème en Sakura scrub). Daarbij ben ik erg zuinig op de douchefoam van de zomerlijn, Flower Shower is zoo lekker .
Iemand die hier de winter limited edition al geprobeerd heeft? Ziet er ook heerlijk uit!
miepmiep91
Geplaatst: 06-10-14 17:27
Ben ook benieuwd naar de nieuwe winter geur .
Zal de indian zomer binnenkort in de sale komen ?
MissMiekjee
Geplaatst: 06-10-14 17:48
Ohh dat zou natuurlijk wel heel goed uitkomen ! Misschien wat minder voor mijn portemonnee, maargoed..
Van de week de fake-rituals serie van de Etos geprobeerd, ook heerlijk om eens mee te variëren.
miepmiep91
Geplaatst: 12-10-14 13:17
Leuk plaatje Roosch .
Benieuwd wat de volgende actie is, ik vind die geurstokjes persoonlijk niks als gratis kado, dan liever dat andere pakketje van de mini foam en shampoo enzo
skvetta
Geplaatst: 12-10-14 14:42
Jaaaa! Hier ook een rituals fan! Ik krijg elk jaar in mijn kerst pakket een rituals set cadeau. Daar kan ik meestal een jaar mee vooruit. De handscrub is ook super fijn! Ik koop niks anders meer dan rituals. En ik vind het ook leuk om cadeau te geven.
wil94 hoe heten de fake producten van etos die vergelijkbaar zijn met rituals?
Ik heb afgelopen vrijdag het kleine pakket van hammam en het kleine pakket van time out gekocht. en ik kreeg het grote pakket van Ayurveda terug van mijn moeder (had ik voor haar verjaardag gegeven). Ze kon er niet tegen.
Jaaa ik meld me! Vroegah moest ik er niets van hebben, ik vond het allemaal maar veel te duur. Tot ik eens de roze douchefoam van een vriendin kreeg, nou toen was mijn mening over Rituals heel snel bijgesteld. Inmiddels staat de kast hier flink vol met producten van alle lijnen, met uitzondering van de mannenlijn. Mijn vriend vindt het allemaal niet zo nodig, hoewel hij het wel lekker vindt ruiken en telkens maar weer zegt hoe zacht mijn huid wel niet is. En dat terwijl ik normaal gesproken echt geen makkelijke huid heb, maar door Rituals te gebruiken heb ik nergens last van. Sinds vorige week ben ik ook in het bezit van de bodycreme en douchefoam van de Diwali-lijn, die is echt zó lekker! Daar gaat dus zeker nog een partijtje van bij komen, dat is dan weer het nadeel van de limited editions.