Moet je zeker showen als je ze op hebt, hier of op stalHelaas moet ik mezelf even een stop toe roepen met nagellak kopen. M'n rekening gaat ineens wel errug hard naar beneden
en aangezien ik ook m'n zinnen heb gezet op een nieuw hoofdstel...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiamax schreef:Ik meld me hier ook!
(was in het vorige topic een meelezer)
Heb voor mezelf 200 potjes nagellak, daarnaast nog een webshop met nagellak en nail art.
Én ik start in september met de opleiding nagelstyliste waar ik heel veel zin in heb!
Ik heb geen idee waar m'n nagels las van hebben, zijn er nu in een week tijd ofzo 3 ingescheurd. Helaas zover dat het eigenlijk niet meer te redden was en het dus kort gewiekt moest worden.
Heb j vn jezelf zwakke nagels dan?
Die hoor ik zo vaak voorbijkomen! Misschien moet ik die ik maar eens gaan halen, ik heb nu toch al flink wat money verdiend met mini-bijaantjes, dus als ik nog wat over hou nadat ik eens een keer naar de Primark ben geweest.. Ik heb echt nieuwe kleren nodig
Misschien teveel geld ineens aan nagellak, make-up en alles uitgegeven hahah
Vooral nagellak xd
) bij de Action bij ons van die bakken staan met allemaal restpartijen aan nagellak en een klein beetje make-up, maar vooral nagellak
Allemaal van die dure merken zoals Sally Hansen en dergelijke lagen daar in voor maar €1,- p.s.
Wij helemaal blij, en veel meegenomen
(Wij is trouwens een hele goede vriendin van mij die mij aan de nagellak heeftt gekregen
) 

LadyMadonna schreef:Welke heb je? Kijk even of er formaldehyde in zit
Citaat:Herôme heeft drie varianten van de nagelverharder in het assortiment: Extra Sterk, Sterk en Soft. De laatste variant bevat geen formaldehyde
DnT schreef:Purol in de tube, echt handcreme, niet het blikje
Ik vind het juist super lekker ruiken!
Wat vettig is wel echt de understatement of the year
Die van mij is op, moet nieuwe hebben, maar heb nog zo veel liggen...
En die van Sally Hansen ruikt naar perzik.