Wij beginnen 28 september met de nieuwe release. Daarvoor mixen. Vind de buikspieren altijd zo lastig. Haal ze steeds uit m'n nek. Krijg ze niet uit m'n ribben.
Aranel
Geplaatst: 02-09-14 08:55
Bedankt voor de reacties Ik doe alleen zumba dus echt 0,0 kracht, haha. Ik zal het wel voelen vrees ik inderdaad
Bij ons in de club geven ze vanaf nu ook virtuele bodypump, ben benieuwd of dat wat is (vind normaalgesproken de virtuele lessen echt heeeelemaal niks), want anders zou het wel ideaal zijn voor als ik een keer 's avonds niet kan
@ aranel, idd gewoon aan de instructeur aangeven, die helpt je dan met spullen pakken en je gewichten
Eileen_
Geplaatst: 02-09-14 09:16
Jans, ah oke op die manier! Heb je dan elke keer weer een stukje erbij totdat je de hele pump uit de nieuwe release hebt ofzo?
Aranel, dan ga je her zeker voelen ja haha. Is altijd al na eerste keer (weer) pump(en). Laat staan als je verder nooit krachttraining doet Vaak helpen mensen uit de groep je trouwens ook wel, bij ons tenminste wel. Bij mijn eerste keer hielpen ze me met gewichten pakken en gaven ze me ook tips. Heel fijn
@ Eileen wij krijgen vanaf 28 september per week 3 nieuwe nummers. Maar de meeste instructeurs doen het in 2 weken. Dan krijgen we ook alles nieuw. Ben benieuwd . Gister schoudertrack gehoord. Super vet!
Wij doen nu mixen, en dan eind september hebben we een releaseparty. Dan hebben we een thema (80's deze keer) en doen ze alle nieuwe releases in 2 dagen achter elkaar is altijd superleuk, iedereen mag er aan meedoen en het is altijd echt een feestje. Ze geven die dan ook vaak met alle docenten.
Aranel
Geplaatst: 02-09-14 10:54
Zo ik heb de eerste keer overleefd. Maar daar is ook alles mee gezegd. Samengevat:ik krijg mijn hand nu amper naar mijn mond om te eten
Eileen_
Geplaatst: 02-09-14 10:59
Dat iedereen t nog zo verschillemd heeft Wij hebben gewoon een tijdje variatie uit oude pumps (geen idee hoe lang, denk een maand ofzo) en dan in 1x de nieuwe.
De spierpijn was bij mij op dag 2 na de eerste keer het heftigst. Nu heb ik alleen nog spierpijn als ik zwaarder ben gegaan. Zoals nu dus
Ladies ik vroeg gisteren wat jullie favo track uit de hudiige release is hebben jullie die niet? ik vind de biceps en de warming up het leukste
Kiwipitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-14 11:50
Eileen_ schreef:
Dat iedereen t nog zo verschillemd heeft Wij hebben gewoon een tijdje variatie uit oude pumps (geen idee hoe lang, denk een maand ofzo) en dan in 1x de nieuwe.
Wij krijgen vanaf deze week geloof ik nieuwe nummers erbij. Ik vind biceps en cooling down het leukst. Ik ga vanavond weer, en daarna nog CX, dat wordt weer afzien
Welke ik het leukste vind triceps (heerlijk meezingen)biceps lunges en buik. We hebben een ander nummer bij de cooling down, die vonden mijn instructrices fijner. Schouders vind ik ontzettend grappig nummer.
We hebben bij de Sh'bam al wel een nummer van de nieuwe release gedaan, bij de Pump weet ik niet... Best wel zin in de releaseparty, nog even denken hoe ik verkleed ga haha! Ze willen ook een keer als thema pyjamaparty doen