Hallo allemaal,
Ik wil jullie weer een kleine update geven.
Vorige week heb ik mijn laatste onderzoeken gehad in het oogziekenhuis. Hier krijg ik aankomende dinsdag uitslag over. De onderzoeken waren pijnlijk en slopend. Maar ik hoop dat nu alles met 100% verteld en vastgesteld kan worden.
Verder gaat het goed met me. Het is alsof er een knop omgegaan is en ik accepteer het eigenlijk allemaal. De aangepaste software op mijn computer is inmiddels geïnstalleerd. Dus het werken met de PC gaat een stuk beter dan voorheen. Stiekem moet ik toegeven dat ik best trots op mijzelf ben. Hoe ik er nu mee omga en hoe ik mij door het afgelopen jaar heb heen geslagen. Het is nu allemaal een jaar geleden. Natuurlijk heb ik de hulp gehad van zeer speciale mensen om mij heen die mij af en toe een schop onder mijn hol hebben verkocht. En ook heb ik veel aan jullie te danken. Jullie hebben mij laten inzien dat ik moest geloven in mijn eigen intuïtie. Mijn eigen gevoel. Daar wil ik jullie heel erg voor bedanken. Ook denk ik dat ik door deze reis mijzelf echt heb gevonden. Weet wie ik ben en wie ik wil zijn. Dit zijn in mijn ogen allemaal positieve dingen die uit iets minder goeds zijn voortgekomen. Nogmaals Lieve Bokkers, bedankt