Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:17

Kayleigh_ schreef:
phormicola schreef:
Wat bedoel je met structuur, Gamova? Het is allemaal toch gewoon poeder?

De ervaring is dat smart protein shakes iets dikker zijn, wat slijmeriger, dan een Whey Perfection shake. Ik denk dat ze dat bedoelt.

Ik heb het inderdaad over de shake als hij klaargemaakt is :)
De Smart Protein vond ik echt vreselijk. Ik heb de Hazelnoot Nutella nog weg gekregen, maar heb ook nog een grote pot Vanille en een kleine pot White Chocolate staan die ik niet weg krijg.

De Cookies and Cream wordt ook een beetje een schuimige massa waar ik onpasselijk van wordt. In plaats van een soort melkachtig drankje zoals de aardbei wordt het een luchtige shake en dat vind ik persoonlijk niet fijn :')

Grapjasjes12

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:05

Oh, ik gebruik whey nauwelijks voor een shake, hier gaat het in de havermout. Maar ook gewoon met water vind ik cookies erg lekker. Maar goed, ik ben snel tevreden hoor :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:51

Hm, een vriend van mij vond de cookies ook zo lekker. De ice coffee wordt ook schuimig, maar dat vind ik zelf dan weer aangenamer dan een melkachtig iets :P Zo zie je maar!

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:55

Karin, ik heb nu ook de vanille, straciatella en de apple pie, maar ben ook erg benieuwd naar die nieuwe smaakjes. Je kunt ze nu proberen met die proefzakjes.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:54

Cookies&cream vind ik ook niet te doen, had me er zo op verheugd..
Morgen eerste proefzakje van nieuwe smaken proberen na sporten, ga me wagen aan de peanutbutter.. Ben gek op pindakaas maar ben bang dat het gaat proeven als vloeibare pindakaas haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:06

Ik krijg ze ook morgen binnen, ben zo reuze benieuwd!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 22:16

Hier weer een bestelling geplaatst, mijn tweede. Deze keer veel proefzakjes (de nieuwe en de gewone whey perfection), creatine, ripped, cacaonibs en een multi-vitamine. En dan een proefzakje isolaat en zo'n rugtasje die je tot mini kan vouwen. Morgen komt de bestelling binnen. Ik ben nieuwsgierig naar de verschillende spullen.

Op het moment gebruik ik Just Protein (die was toen per g eiwit veel goedkoper dan de rest) en superfood blend. Beide bevallen op zich goed. Maar ja, soms wil je extra. De cacaonibs gebruik ik nu ook, alleen hier zijn ze veel goedkoper dan in de supermarkt, en stiekem verwacht ik ook van betere kwaliteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:07

Damn, mijn pakketje gemist ;( Nu moet ik wachten tot morgen...

Heb ook weer proefzakjes (vind ik veel fijner, ik hou er helemaal niet van om altijd dezelfde smaak whey te hebben :o ). En Walden Farms, ben zeer benieuwd naar die producten. En muesli. En kokosreepjes. Zoveel lekkers, ik kan niet wachten tot ik het pakket ontvang!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:45

Jammer Kayleigh!

Net toch maar Chocolate Brownie geprobeerd ipv Peanutbutter, Hmm lekker hoor! Goede chocolade smaak en niet chemisch.
Ik had de karamel siroop van WF gekocht tijdje terug maar vind het echt smerig :r zo chemisch en rare smaak, heb weg gegooid maar..

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:40

Hoihoi, ik heb een vraagje over spierherstel en ik denk/hoop dat iemand me hier kan helpen of advies kan geven. Ik ben sinds kort begonnen met kickboksen (nu nog 1x in de week) en Power combi, dat is een high intensity conditietraining/krachttraining (ook 1x in de week). Daarnaast rijd ik ook 3 a 4 x in de week paard. Al mijn spieren herstellen zich goed, behalve mijn buikspieren. Vandaag had ik weer boksles en tijdens de push ups voelde ik dat mijn buikspieren nog niet goed hersteld waren van de vorige keer. Ik vroeg mij af of iemand hier iets kan aanraden om mijn spierherstel te bevorderen, of misschien zelfs afraden om daar iets voor te gebruiken.
Ik hoop op tips :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:46

Eiwitten helpen voor je spier herstel.
Dus je zou iets kunnen eten met wat meer eiwitten om een boost te krijgen .
Via de site zijn er verschillende dingen te vinden met wat extra eiwitten voor na de training.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:04

Die vind ik juist wel lekker BelleTessa, lekker in de warme havermout.
Hoewel ik me wel afvraag wat voor chemische oliebol ik eigenlijk zit weg te werken...
De chocoladesaus en stroop vind ik ook prima.
De pindakaas vind ik niet te vreten, lijkt qua smaak en textuur ook absoluut niet op pindakaas en de chocopasta vind ik ook niet zo lekker.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:06

Zijn dat van die kh-arme stropen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:12

phormicola schreef:
Zijn dat van die kh-arme stropen?

Ja. In deze producten zit helemaal niks zelfs. Geen koolhydraten, geen eiwitten en geen vet. 0 calorieën. Als je de site moet geloven. Maar ik vraag me idd af wat voor chemische zooi het dan is :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 05:03

Zoetstoffen natuurlijk, maar vraag me dan af hoe ze die stroperig krijgen :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 07:58

Ik moet ook echt harder aan de bak gister wezen wegen := oeps

Ik ga nu elke ochtend een shake nemen ipv elke dag kwark of een kracker, kan ik dan na het sport nog een shake nemen?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:07

Je kan juist beter gewoon kwark nemen of crackers of weet ik wat als ontbijt, maar niet alleen een shake. Dat zijn niet voldoende voedingsstoffen om als maaltijd vervanger te gebruiken.
Juist als je sport goed bij blijven eten en voldoende.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:15

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/s ... -1-pakket/

hallo ik lees al even mee en ook al regelmatig wat besteld bij body en fit o.a. groene theetabletten en multivitamine.

Nu zit ik hier voor te kijken ^^
Zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben.
ik fitness nu 3x per week. Alles word al wel wat strakker maar goed nu de kilo's nog...
iemand tips?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:44

Geduld hebben en blijven sporten :)
Zoals ik hier boven ook al schreef, ga geen shakes als maaltijdvervangers gebruiken als je daarbij ook nog eens genoeg sport. Dan pleeg je op een gegeven moment alleen maar roofbouw op je lichaam en zal je wellicht wel kilo's verliezen maar dat wordt dan spierverlies omdat je je lichaam niet voldoende voedt met shakes.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:13

Is wel in overleg gegaan met de sport diëtiste hoor ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:27

Een shake lijkt mij ook geen maaltijdvervanger. Tenzij dat je de rest van de dag natuurlijk meer eet om te compenseren, oid.

Anniek: veel water drinken, goed stretchen, voldoende eiwitten eten en 's avonds caseïne willen ook wel eens helpen. Caseïne zorgt voor je spierherstel 's nachts :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:50

Hier gebruik ik het eiwitpoeder in mijn groene smoothies samen met zemelen als maaltijdvervanger, dat bevalt goed.

Gister om 17.52 (er stond op, niet na 18 uur gebruiken ivm slapeloosheid) mijn eerste ripped-pil genomen. Dat heb ik geweten, ik lag tot 02.00 in mijn bed te stuiteren, en ik had juist enthousiast de wekker om 6.00 gezet om 's ochtends te gaan wandelen. Vanmorgen om 6.15 de 2e genomen en daarna gaan wandelen. Ik moet zeggen, ze werken wel echt. Ik heb nu wel een beetje gevoelige voeten (te weinig gelopen de afgelopen tijd) maar 10 km gewandeld met een (voor mijn doen hoge) gemiddelde snelheid van 4.63km/u, terwijl ik normaal altijd 4.3-4.4 km/u loop. En nu had ik er dus maar 4 uur slaap opzitten. Vanmiddag even een uurtje extra slapen en dan vanavond op tijd naar bed. Mijn vader komt dan ook even, dus ik moet dan echt wel wakker zijn. Maar goed, dat gaat lukken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:23

Waarom neem je eigenlijk zo laat op de dag nog zo'n pil?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:33

Omdat ik het pakketje net binnen had gekregen. Ik werd direct op de feiten gedrukt dat dat dus echt geen tactische actie was. Ik was nieuwsgierig of het inderdaad uit zou maken (met het wandelen 's avonds), maar ik was even vergeten hoe cafeïne over het algemeen op me inwerkt. Ik ben van het type, 1 bakkie 's ochtends en in ieder geval geen meer na 20.00 (behalve als ik weet dat ik tot laat moet doorgaan).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:12

Wat doen die pillen dan als ik vragen mag? (blondje om de hoek :o )