Boksen, wie doet dit ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Re: Boksen, wie doet dit ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:47

Drinkt er iemand hier nog shakes? Zoja, welke, hoe vaak, en hoe/wanneer maak je hem? :)

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:07

Wat leuk! Ik boks nu ook en vind het heel erg leuk! Maar die spierpijn, auw!! Ik zit in een groep met alleen maar mannen, want vrouwen zitten doen het niet :') . Ik heb een vriendin gecharterd en nu is de groep in ieder geval wat versterkt met vrouwen.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:22

Goh alleen maar mannen? Bij ons is het wel goed gemend, merendeel is wel mannen. Wel chill dat je vriendin mee wilt doen :D :))
Waar boks je?

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:03

Suus__ schreef:
Goh alleen maar mannen? Bij ons is het wel goed gemend, merendeel is wel mannen. Wel chill dat je vriendin mee wilt doen :D :))
Waar boks je?

Dat is ook wel fijn! In boks bij Boxing Goes. We hebben in ieder geval lekker pittige lessen hahah!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:10

Aan de andere kant vind ik het ook leuk om met mannen te boksen, de meeste vrouwen zijn echt beginners. Als ik dan een stoot of trap geef vallen ze bijna om :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:42

Ik heb altijd redelijk competitief mma/cage fight getraind. Maar door omstandigheden ben ik er een jaar en half uit geweest en nu ga ik terug beginnen.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 13:09

Jammer dat je er een half jaar uit was! Deed je ook wedstrijden? Hoe ga je het nu oppakken?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:25

Neen, ik deed de wedstrijdtraining gewoon mee, maar zelf ging ik liever kijken. Maar als ik terug in vorm ben wil ik er toch één doen.
Vroeger trainde ik tien uur per week, maar dat is even niet haalbaar. Nu is het plan om een maand 4-6 uur per week te trainen en dan een maand examens.
Als die periode gedaan is ga ik wel weer naar 10 uur per week.

Vrouwen of mannen zijn voor mij gelijk, er wordt bij ons ook niet gediscrimineerd op pijn. _O-
Plus, wij vrouwen zijn ook gewoon heftig <<)

Afbeelding

Afbeelding

<3 wel een beetje gecensureerd, mijn voornaam staat al op bokt achternaam hou ik liever voor mezelf. Ik had hem gekregen van de club voor mijn verjaardag, en zo ook mijn naam verdiend.

Wat zijn jullie leukste training verhalen?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:39

Suus__ schreef:
Drinkt er iemand hier nog shakes? Zoja, welke, hoe vaak, en hoe/wanneer maak je hem? :)

Ik eet sowieso eiwitrijk en nam er eentje een uur voor de training.
Die van de body en fit shop zijn best goed, ik doe het gewoon met water (en als ik stout ben met melk :o :D )

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 12:23

Furrow schreef:
Neen, ik deed de wedstrijdtraining gewoon mee, maar zelf ging ik liever kijken. Maar als ik terug in vorm ben wil ik er toch één doen.
Vroeger trainde ik tien uur per week, maar dat is even niet haalbaar. Nu is het plan om een maand 4-6 uur per week te trainen en dan een maand examens.
Als die periode gedaan is ga ik wel weer naar 10 uur per week.

Vrouwen of mannen zijn voor mij gelijk, er wordt bij ons ook niet gediscrimineerd op pijn. _O-
Plus, wij vrouwen zijn ook gewoon heftig <<)

[ [url=m/vNxp9v.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2uSPLq.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 wel een beetje gecensureerd, mijn voornaam staat al op bokt achternaam hou ik liever voor mezelf. Ik had hem gekregen van de club voor mijn verjaardag, en zo ook mijn naam verdiend.

Wat zijn jullie leukste training verhalen?

Gaaf! 10 uur per week, hoe doe je dat dan?
Helaas is mijn school maar 5 dagen p/w open, in het weekend is het echt afzien want dan zijn ze dicht. Ben nu nog op zoek naar een oplossing voor de weekenden, want ik mis het echt dan :oo
Gaaf je kleren! Tof dat je het van ze hebt gekregen voor je verjaardag :D

De leukste verhalen, lastig om te zeggen want ik vind alle trainingen leuk :D . Vrijdag was wel een leuke avond, eerst de gewone training mee gedaan en leuke nieuwe combi geleerd. Linker directe, rechter directe, linker hoek, rechter elleboog (al mag dat niet in wedstrijden). Voor t eerst elleboog gedaan en was er nog vet goed in ook :D
Daarna de conditietraining mee gepakt, resultaat was 2 dagen spierpijn, vandaar dat ik over de streep ben gegaan voor eiwitshakes :')

En jij nog leuke verhalen?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 12:23

Furrow schreef:
Suus__ schreef:

Ik eet sowieso eiwitrijk en nam er eentje een uur voor de training.
Die van de body en fit shop zijn best goed, ik doe het gewoon met water (en als ik stout ben met melk :o :D )

Met water schijnt toch heel vies te zijn :oo
En hoezo stout met melk? Magere melk kan prima toch! :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:53

Je zou ook Soja melk kunnen gebruiken? :)

Ik denk dat ik mij in mei toch ga inschrijven. Mis het trainen toch wel behoorlijk, hihi. Dan maar wat minder strak en slank beginnen :+

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:09

Hopla ik ga me abbo naar onbeperkt gooien! Ik train nu zo'n 4-6 x per week :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:17

Goed bezig Bonjoy! Wanneer begin je? *\o/*

@Suus jeetje, 4 tot 6 keer :oo

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:18

Das pittig suus! Wel goed bezig! +:)+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:22

Ja soja melk is inderdaad een optie, alleen heb ik liever water dan. Maar ik hou echt niet van de soja smaak!

Bonjoy ik ken het gevoel, ik heb absoluut niet de vorm van vroeger! Daarom wacht ik ook twee weken en ben ik even heel hard aan het cutten. Maar niet dat er buiten mezelf iemand om geeft, hoogstens commentaar van mijn trainer.

Suus wat goed! you go girl!

Ik train drie keer 2.5 uur en in het weekend nog een paar uur grappling normaal. Nu zal het even gewoon drie keer 2.5 uur zijn en dan zien we na de examens wel!

En nu loop ik elke dag plus lucht of padboksen en dan smorgends en savonds combinaties van 100! Ik ben er echt klaar voor, mijn vechtspirit is terug! :')

Ik ben echt in shopmood! Had gisteren al verschillende dingen online gezien die ik morgen ga kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Fruitpunch smaak haha! dat moet ik gewoon proberen hahaha

Ik ben een barbie in het echte leven, maar ik heb een allergie tegen roze spullen in de gevechtsport. :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:50

Pfff, en dan zie je berichtjes over de training vanavond op facebook. En dan kriebelt het echt om te gaan.
Het is gewoon slimmer om twee weken te wachten, maar doet wel beetje pijn haha. Wil mijn reputatie gewoon houden -O-

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:00

Hallo!
Ik heb 4 jaar lang gekickboxed. 1e 2 jaar altijd 2 maal per week. Laatste 2 jaar 1 maal per week ivm werk. Nu 2 jaar gestopt maar ik ga donderdag beginnen met boksen en mijn man gaat ook mee, zeer benieuwd wat hij er van vindt..

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:26

Ja ik ben verslaafd :o :))

@ Furrow, herkenbaar die shopmood... Waar shop jij? Ik weet al wat ik van mijn eerste salaris ga kopen.. goede scheenbeschermers en nieuwe handschoenen want ik heb nu 8 OZ beetje te licht :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:02

Vroeger altijd bij groundfighter, maar ik heb het gevoel dat die een beetje op zijn eind loopt.
Fightshop4u heb ik ook goede ervaringen.

Nu ga ik bij vechtsportonline.nl maar die zou ik niet aanraden. Ik ga er enkel omdat ze net die broek hebben, want die is de duurste van de drie.

IK ga morgen ook de elevation mask bestellen. En dan stop ik echt :') -O-

Laatst bijgewerkt door Furrow op 01-04-15 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:05

Wat is dat voor iets Furrow? :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:09

Het simuleert hoogtetraining, je kan het in verschillende standen zetten zodat je elke keer op een aantal km's traint.
Hierdoor vergroot je longvolume sneller en je uithoudingscapaciteit gaat gewoon de hoogte in. Ik heb er al zo vaak goede dingen over gehoord.
Dus nu is het de moment om zelf te proberen, ik heb jaren met een snorkel getraind om dat effect na te bootsen (dit is een betere optie hahah).

Ik heb het vervangen door het filmpje, daar hoor je iets of wat het speciaal ademgeluid.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:53

Dat is iets aparts zeg! Ik ben benieuwd of het werkt!!

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:43

Vanavond voor het eerst getraind, was erg leuk maar ben wel kapot nu!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:47

Eliana schreef:
Vanavond voor het eerst getraind, was erg leuk maar ben wel kapot nu!

*\o/*

Maar zo een heerlijk kapot gevoel.

Ik ga hem vanavond bestellen en zal een update plaatsen of het werkt of niet :D *\o/*