[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:06

Mag je eigenlijk gewoon dichte schoenen dragen als je net een voettattoo hebt laten zetten? (Complete leek hier die informatie zoekt haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:08

Lijkt me vrij pijnlijk ! Zolang een slipper niet schuurt Kan dat toch , of een stel balerinas (flatjes)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:09

Volgens mij juist wel, alleen zorgen dat het niet al te erg gaat schuren. Ik moest mijn tattoo iig zo veel mogelijk bedekt houden in verband met vuil, en die van mij zit hoog op mijn rug. Dus kan me voorstellen dat je hem op je voet al helemaal moet bedekken, komt er veel sneller vuil in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:11

pimaude schreef:
Lijkt me vrij pijnlijk ! Zolang een slipper niet schuurt Kan dat toch , of een stel balerinas (flatjes)

Daarom, ben een leek haha!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:41

Dat is ook wel iets waar ik een beetje "tegenop" zie..
Die van mij komt op mijn enkel en ik werk als kelner in de horeca. De volgende dag moet ik gewoon weer werken en er even een pinksterweekend door knallen.
Dus ook maar goed afdekken, ben alleen bang dat het dan onder het folie enorm gaat zweten ed.. Jullie daar ervaringen mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:48

Als hij alleen onder je sok komt hoef je hem niet af te plakken joh. Hij is niet van porselijn. Je doet dat toch ook niet bij een schaafwond?:) komt vast helemaal goed! En de artist om advies vragen is nooit verkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:52

Grappig dat er bij sommigen wordt aangeraden om het folie er zo lang overheen te laten of er telkens folie overheen te doen. Mij werd juist aangeraden om het er na een uurtje of twee vanaf te halen en hem dan lekker te laten luchten. Moest zo lang ik in een open en schone omgeving was juist niet bedekken en goed laten ademen. Afplakken vertraagt het genezingsproces alleen maar, dat werkt hetzelfde als bij normale schaafwonden.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:54

De artist vraag ik sowieso om advies hoor! Maar was alvast nieuwsgierig naar meerdere ervaringen :) .

Ik denk dat hij maar een klein stukje onder mijn sok valt, of misschien wel helemaal niet. Ik draag altijd sneakersokjes en die komen echt net boven mijn schoenen uit.
Bij een schaafwond doe ik inderdaad vrij weinig, maar daarvan kan het me ook niets zoveel schelen hoe dat geneest.. Aan de andere kant, heb ik altijd geleerd schaafwonden vrij te houden zodat het inderdaad kan luchten en beter genezen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:05

yeah morgen is het zover *\o/*

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:17

Ik ben drie weken geleden voor het eerst geweest! Ik wou al zolang, maar ik durfde niet :=
Achteraf viel het reuze mee, zou zo weer gaan (laat m'n moeder het maar niet horen, die vond dit
al niets hihi).

Ik heb de naam van mijn paardje op mijn heup. De meeste zullen me voor gek verklaren, want het is
voor de rest van je leven blablablabla. Maar ze maakt al dik 11 jaar lang deel uit van m'n leven en heeft
me op het goede pad gehouden enkele jaren geleden (nogal wat problemen etc.). Ik ben d'r blij mee en
daar gaat het om, haha. Lettertype ook zelf ontworpen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:17

Bij mij zou ie helemaal onder mijn sokken vallen :j Wil iets in deze richting (qua plaats/grootte iig. Vindt de tattoo zelf niet je-van-het haha wil het wat realistischer);

Afbeelding

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 01:26

Er komen mooie tattoo's voorbij zeg!
Mijn 2 hele persoonlijke tattoo's

Naam van mijn hond met geboorte en sterf datum

Afbeelding

tattoo van mijn overleden opa

Afbeelding

derde ben ik nu aan het ontwerpen (A)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 01:29

@ xGwennn_94 Moet wel een hele speciale band zijn geweest met je hond, het is best een behoorlijke tattoo :=

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 01:31

Ja die hadden we zeker, ze heeft me door een hele heftige tijd geholpen. Ja haar naam heb ik anderhalf jaar geleden laten zetten en de datum vorige week. met de tattoo van mn opa. maar inderdaad schouderblad vol maar ben ook niet zo groot en breed dusja xD

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 02:06

Mijne zit er ondertussen al ruim een half jaar.

Ik heb hem laten zetten bij Tattoo Joey in Geldrop. Zeker een aanrader.

Heb een infinity symbol op m'n linkerpols. Erg diepe betekenis voor me en er komt er ook zeker nog een...
Waarschijnlijk op de andere pols, schouder of in m'n nek...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 02:13

Bizzybijtje schreef:
Mag je eigenlijk gewoon dichte schoenen dragen als je net een voettattoo hebt laten zetten? (Complete leek hier die informatie zoekt haha)

Ik had de mijne in sneeuwtijd laten zetten. Dus folie erop, sok en uggs aan.

Overdag op blote voeten gelopen behalve op stal. Folie, sok, laars.
Denk dat 't wel meevalt. Mijne ziet er in ieder geval prima uit.

Heb dezelfde locatie als je voorbeeldfoto. Meer mijn voet/wreef op nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 02:58

Nagini schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik had de mijne in sneeuwtijd laten zetten. Dus folie erop, sok en uggs aan.

Overdag op blote voeten gelopen behalve op stal. Folie, sok, laars.
Denk dat 't wel meevalt. Mijne ziet er in ieder geval prima uit.

Heb dezelfde locatie als je voorbeeldfoto. Meer mijn voet/wreef op nog.

Maar als je ooit pumps aan wil op je werk, dan kan dat dus niet ivm je tattoo. Ik vind het een mooie plek, maar voor mij veel te lastig met bedekken!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 05:30

Daar heb je een punt. Al kan ik me haast niet voorstellen dat er problemen worden gemaakt over een bloem op me voet.

Ik ben leerkracht. Zowel van collega's, ouders en kinderen niets dan goede en leuke reacties gehad.

Natuurlijk heeft een bedrijf of school recht om het at te keuren maar nu ik een baanzoekende positie ben zou ik me wel achter mijn oren krabben of ik wil werken bij een plek als ze je verbieden pumps te dragen omdat je een kleurig vrouwelijke versiering hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 06:00

Nagini schreef:
Daar heb je een punt. Al kan ik me haast niet voorstellen dat er problemen worden gemaakt over een bloem op me voet.

Ik ben leerkracht. Zowel van collega's, ouders en kinderen niets dan goede en leuke reacties gehad.

Natuurlijk heeft een bedrijf of school recht om het at te keuren maar nu ik een baanzoekende positie ben zou ik me wel achter mijn oren krabben of ik wil werken bij een plek als ze je verbieden pumps te dragen omdat je een kleurig vrouwelijke versiering hebt.

Ligt natuurlijk heel erg aan je beroepsgroep en aan het bedrijf/school oid zelf! Ik heb er heel lang over nagedacht, een tattoo op mn voet, maar het gelukkig! uiteindelijk niet gedaan. Dat was met mijn beroep niet goed gekomen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 08:05

Flying_Angel schreef:
Wat soms kan helpen tegen de jeuk is iemand er heel zacht tegen aan laten blazen!

Dat deed ik ook altijd of zachtjes strelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:37

Ik vind juist dat je voet heel makkelijk is om te bedekken haha :) Dan draag ik in de toekomst wel dichte schoenen op mijn werk haha. Studeer momenteel rechten maar weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Maar ik zou juist mijn voet kiezen omdat je het makkelijk zou kunnen bedekken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:41

Eigenlijk wil ik deze al echt heel lang, alleen ik weet nog niet waar!

Afbeelding

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:42

Gewoon waar die "hoort" op je linker onderarm :) .
Moet zeggen, persoonlijk zou ik dat nooit laten zetten. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:46

Hij zal dan rechts moeten komen want links heb ik al een tattoo, en mijn moeder wil hem eigenlijk niet geheel in het zicht :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:52

En op je kuit ofzo?