Maar ik moet zeggen, nu na de 2 dagen buikspieren met yoga en 2 uur dansen, weet ik weer waar m'n buik zit!^^
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, die doet je buikspieren nog eens lichtjes over
.
.
, die pose van de foto op de vorige pagina wil ik uitbreidden, maar wil ook heel graag wat inversions doen ( http://www.mryoga.com/inversion-poses/ ). Mijn sessie duurt dan zo'n 45 minuten denk ik zo.
)
).
.
) in m'n sessie, en ben net klaar, voel t wel hoor.
, ooit kon ik het een beetje, maar ben de balans (kracht?) nu helemaal kwijt
Lenig ben ik gelukkig altijd al geweest alhoewel ik wel merk dat dat toch wel minder wordt als je ouder wordt... Maar ik houd het nog vol om het iedere dag te doen, probeer het ook na het sporten te doen, merk dat mijn spieren dat toch wel fijn vinden op de een of andere manier.
.
. (Wás)
.
, vaak is na yoga ook het enige moment waarop ik rustig stil kan zitten voor 5 minuten
. Ook helpt yoga me erg in het rijden, en lost het verkrampingen in wat diepere spiergroepen ( waarvan je soms niet eens wist dat je ze had
) op.
Leuk dat ik niet de enige enthousiasteling ben. Elke dag doe ik wel iets, maar echt een sessie 3x per week ofzo 
dus dat wordt zeker ooit een uitdaging 
Ik ben ook wel benieuwd naar de wat specialere houdingen, maar die komen wel. En hopelijk kan ik vanaf volgend jaar les gaan volgen
De challenge bevalt me nu iig erg goed

tijdens de les
en verder als het uitkomt de 30 day challenge, al worden dat wel heueueueuel lange 30 dagen bij mij. Hoop volgende week weer tijd te kunnen maken en elke dag weer Erin me te laten plagen. 
Vind hem dan ook niet zo fijn. Als ik hem doe, loop ik vaak ook met m'n tenen nog naar rechts en links
.
. Ondank dat ik weet hoe lekker ik me voel als ik klaar ben, moet ik mezelf altijd helemaal overtuigen dat ik écht wel tijd heb voor yoga, al is het maar 10 minuten :p 
Iemand er bij of met zelfontspanner? Lijkt me lastig te timen
, maakt ie elke 5 seconden een foto

Alleen heb ik een vraagje: hoe zorgen je er voor dat je knieën niet in je armen duwen? Bij mij doet dat al pijn als ik nog niet eens volledig steun op mijn armen. Of is het een kwestie van oefenen en wennen?
.
Maar nu ga ik eerst zoeken of er houdingen zijn die deugd toen tijdens de lastige week van de maand