En nu moet het uit zijn met dat gepush!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: En nu moet het uit zijn met dat gepush!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:00

Ik zou juist bij antidepresiva oppassen, de meesten zijn al zo labiel als wat na de bevalling. Voor je het weet zit je met een postnatale depressie.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:02

F_Orumster schreef:
NatasjavE schreef:
Ik weet uiteraard niet om wat voor een medicatie het gaat. Maar kon ze dat echt niet 3 maanden langer uitstellen? Als het medicatie is die een jaar niet ingenomen hoeft/kan worden (conceptie + zwangerschap even ruw gerekend) dan kan 3 maanden langer vaak ook nog wel.

Vriendin van mij slikte medicatie tegen depressieklachten. Heeft gewacht met weer in te nemen tot na haar bv-periode. Was erg moeilijk maar zij wilde graag bv geven.

Ligt uiteraard helemaal aan de medicatie en het ziektebeeld waar voor je het inneemt...

Tis gewoon moeilijk voor een ander te bepalen....moet je ook niet willen.

Antidepressiva gelijk weer terug aan beginnen nadat je bevallen bent krijg je wellicht een leukere kraamperiode van hoor.

Ben ik helemaal met je eens. Alleen zij wou het graag zo doen.

Mij maakt het verder ook niet uit. Ieder ouder paar moet zelf de overwegingen maken voor hun kind.

Als jij een leukere moeder bent als je in het weekeinde een biertje dringt...helemaal prima :)

Mungbean

Re: En nu moet het uit zijn met dat gepush!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:08

Je kan met borstvoeding ook echt wel een keer een biertje drinken hoor. Maar niet in overmaat en rekening houdend met het tijdstip van je voedingen. Gemiddeld genomen is de alcohol van 1 glas na 1 uur weer afgebroken.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:20

Sizzle schreef:
Je kan met borstvoeding ook echt wel een keer een biertje drinken hoor. Maar niet in overmaat en rekening houdend met het tijdstip van je voedingen. Gemiddeld genomen is de alcohol van 1 glas na 1 uur weer afgebroken.

Dat deed ik ook in het weekeinde. Ik kolfte effe een paar keer extra voor de nacht en dan in de vroege ochtend weer.

De melk van na het biertje kolfte ik ook maar gooide ik dan weg om de productie goed op gang te houden.