Dit waren de adviezen die ik in begin kreeg. Heeft super geholpen, mijn enjrk is weer bijna normaal van formaat. Over de rest zullen we het maar niet hebben, iets met geïrriteerde pezen door het ijzerwerk. Dus weer rust
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stomme is dat zelfs al leg ik hem de hele nacht hoog (3 kussens hoog, boven met heup) dan is het dun. Maar zodra ik beneden ben dan zit er al veel vocht in.

Heb ook oefeningen meegekregen van de orthopeed om mn bovenbeenspieren sterk te houden

Voordeel is ook dat ik hier niets hoef, beetje met mn been omhoog, in t zwembad dobberen haha toch niet zo verkeerd
Als ik naar wat grotere steden ga, dan ga ik in mn rolstoel omdat ik nog niet zulke lange stukken kan lopen. Al die mensen die je dan nakijken, vreselijk vind ik dat
Gister was echter wel het toppunt.. Stond gewoon even in een winkel naar kleren te kijken, toen er ineens een vrouw naast me stond, die er gauw een foto van maakte en snel weer wegliep.. Mn ogen rolde nog net niet weg om het zo maar te zeggen
Valt best tegen hoor. Heb nog niet aan spierbouw kunnen werken. Fysio heeft me eerst geholpen met wat buiging te krijgen in het enkelgewricht. Best fijn om die te kunnen gebruiken. Hij is er nog niet helemaal, maar toch wel al een behoorlijk stuk.
Tijd hebben we allemaal niet, we willen allemaal zo snel mogelijk weer 'normaal' alles kunnen doen
Daarna last van mn schouder en nek gehad door een harde val van mn paard, en dit was bijna klaar omdat het zo goed ging, en toen kwam ik aanzetten met krukken en een brace
Hij keek heel verbaasd haha, maar hij heeft me wel meteen een hoop nuttige informatie gegeven.
Hij weet ook dat ik weinig geduld heb, en het begint nu alweer te kriebelen om op mn paard te springen, maar ik vrees dat dit nog even tijd nodig heeft..