Tampon draadje afgebroken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:28

Nanda schreef:
Ik zit me hier echt te verbazen Hoe slecht de meeste meiden hun eigen lijf kennen!

Een tampon zonder draadje haal je gewoon met 1 of 2 vingers eruit? Is dat nu echt zo moeilijk. Was je handen, Ga op de wc zitten. Breng 1 vinger naar binnen tot je aan de bovenkant bent en duw hem eruit.

Zo moeilijk is dat niet hoor.

Maar, heb jij dan een soort gogo-gadget vingers? :+ Een tampon duw je in principe zover mogelijk naar binnen, zodat je hem niet voelt zitten, dus als ie er eenmaal inzit kom ik nooit meer met m'n vinger tot de bovenkant van de tampon?
Laatst bijgewerkt door Myrthe92 op 10-01-14 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cocodox

sannedeedee1 schreef:
Citaat:
De gemiddelde p.e.n.i.s is wel wat dikker dan 1 droge tampon en 1 vinger hoor

ik ben 15, dus een p.e.n.i.s is nog niet van pas gekomen :+

Haha kan best wat uit maken, serieus. Was overigens wel een grapje hoor. :9

Nanda

sannedeedee1 schreef:
Citaat:
De gemiddelde p.e.n.i.s is wel wat dikker dan 1 droge tampon en 1 vinger hoor

ik ben 15, dus een p.e.n.i.s is nog niet van pas gekomen :+

Dat kan, maar daarom is die ruimte wel aanwezig. :)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:29

Myrthe92 schreef:
Nanda schreef:
Ik zit me hier echt te verbazen Hoe slecht de meeste meiden hun eigen lijf kennen!

Een tampon zonder draadje haal je gewoon met 1 of 2 vingers eruit? Is dat nu echt zo moeilijk. Was je handen, Ga op de wc zitten. Breng 1 vinger naar binnen tot je aan de bovenkant bent en duw hem eruit.

Zo moeilijk is dat niet hoor.

Maar, heb jij dan een soort gogo-gadget vingers? :+ Een tampon duw je in principe zover mogelijk naar binnen, zodat je hem niet voelt zitten, dus als ie er eenmaal inzit kom ik nooit meer met m'n vinger tot de bovenkant van de tampon?

Dat lijkt mij ook?
Zulke lange vingers heb ik niet :+

nienke555

Re: Tampon draadje afgebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:30

Een normaal mens heeft volgens mij niet zulke lange vingers :')

Shirley

Dat is onmogelijk ... de tampon gaat al een vingerlengte naar binnen, hoe wilde je daar nog omheen komen ?
Je hele hand erachteraan :?

dromertje2

Heb nochtans vroeger een soortgelijk probleem gehad, en ben er wel mee naar de dokter gekunnen. Hoe meer ik het probeerde, hoe dieper ik de tampon verder duwde. Heb zelfs een pincet geprobeerd, maar meer dan mezelf te hebben verwond (dacht iets van tampon vast te hebben, bleek iets anders te zijn...).
De dokter heeft er ook heel veel moeite mee gehad om hem er uit te kunnen halen, hij zat heel, heel diep namelijk.
Dus het kan soms moeilijker zijn dat je zou denken. Ik zat er ook met ne rode kop hoor, maar tampon zat er al meer dan 24uur in, en wist dat ik daardoor problemen zou kunnen krijgen. Dus had geen keus.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:31

Myrthe92 schreef:

Een vagina is in '' normale'' toestand ongeveer 6/7 cm lang. ( maar kan dus heel gemakkelijk uitrekken gezien het feit dat het een ''p.e.n.is'' kan omvatten). Mijn vinger is ongeveer 8 cm lang dus ja, daar kom ik wel. :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:32

chanel1985 schreef:
Heb nochtans vroeger een soortgelijk probleem gehad, en ben er wel mee naar de dokter gekkinnen. Hoe meer ik het probeerde, hoe dieper ik de tampon verder duwde. Heb zelfs een pincet geprobeerd, maar meer dan mezelf te hebben verwond (dacht iets van tampon vast te hebben, bleek iets anders te zijn...).
De dokter heeft er ook heel veel moeite mee gehad om hem er uit te kunnen halen, hij zat heel, heel diep namelijk.
Dus het kan soms moeilijker zijn dat je zou denken. Ik zat er ook met ne rode kop hoor, maar tampon zat er al meer dan 24uur in, en wist dat ik daardoor problemen zou kunnen krijgen. Dus had geen keus.

:(:) :(:)

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:33

ik heb nu een stuk van dit topic gelezen en echt waar, ga stuk om die reacties _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:33

Shirley schreef:
Dat is onmogelijk ... de tampon gaat al een vingerlengte naar binnen, hoe wilde je daar nog omheen komen ?

Ontstopper :)) T schijnt wel zo te zijn dat er wel een hele hand in kan. Nja ook logisch als er ook een heel kind uit kan komen :+

Hij zakt uiteindelijk wel weer een beetje, maar je moet hem er zo induwen dat je er niet al te veel last van hebt :+

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:35

En dan nog, 2 vingers naar binnen brengen, tampon er tussen en trekken is ook een optie. :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:37

Winged schreef:
Shirley schreef:

Ontstopper :)) T schijnt wel zo te zijn dat er wel een hele hand in kan. Nja ook logisch als er ook een heel kind uit kan komen :+

Hij zakt uiteindelijk wel weer een beetje, maar je moet hem er zo induwen dat je er niet al te veel last van hebt :+

Ik ga er helemaal geen kind diep induwen zodat ik er niet teveel last van heb.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:37

Je moet dan ook wel aan de tampon geraken, als je die zo diep hebt gestoken dat je er niet meer aan kan en ja, dat kan als je tampons met inbrenghuls gebruikt.

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:38

haha, ik kom niet meer bij van het lachten. wat een rare reacties _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :') :') :')

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:38

Iselda schreef:
Maar ik hoop wel dat je nu geleerd hebt altijd even aan het touwtje trekken voor je hem indoet hehe :))

Haha ja zeker!

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:40

Nanda schreef:
Myrthe92 schreef:

Een vagina is in '' normale'' toestand ongeveer 6/7 cm lang. ( maar kan dus heel gemakkelijk uitrekken gezien het feit dat het een ''p.e.n.is'' kan omvatten). Mijn vinger is ongeveer 8 cm lang dus ja, daar kom ik wel. :)

Er vanuit gaande dat mijn vinger ook ongeveer 8 cm is, en een tampon ongeveer 4 cm, betekend dat dus dat de tampon al 12 cm naar binnen gaat...

Ik denk dat wij gewoon iets in diepte verschillen ofzo :')
Laatst bijgewerkt door Myrthe92 op 10-01-14 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:40

Raponsje schreef:

Denk ook niet dat een kind het leuk vind om terug geduwd te worden :P

Maar een tampon hoort zo te zitten dat je er geen last van hebt. En dat is meestal ongeveer 1 vinger diep. Bij mijn weten dan.
(oliebol, dit begint wel een TMI-tje te worden)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:41

chanel1985 schreef:
Heb nochtans vroeger een soortgelijk probleem gehad, en ben er wel mee naar de dokter gekunnen. Hoe meer ik het probeerde, hoe dieper ik de tampon verder duwde. Heb zelfs een pincet geprobeerd, maar meer dan mezelf te hebben verwond (dacht iets van tampon vast te hebben, bleek iets anders te zijn...).

Oh jeetje, had daar echt niet aan moeten denken :(:) :(:)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:42

Winged schreef:
Raponsje schreef:

Denk ook niet dat een kind het leuk vind om terug geduwd te worden :P

Maar een tampon hoort zo te zitten dat je er geen last van hebt. En dat is meestal ongeveer 1 vinger diep. Bij mijn weten dan.
(oliebol, dit begint wel een TMI-tje te worden)

Misschien ben ik heel dom, maar TMI-tje? :+

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:43

Myrthe,

Als je de tampon erin duwt rek je de vagina een beetje op. Als je stopt met duwen en je vinger eruit haalt veert het weer een beetje terug naar de normale toestand van 6/7 cm.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:45

Iselda je bent niet dom, ik zou het ook niet weten :+

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:46

sannedeedee1 schreef:
Iselda je bent niet dom, ik zou het ook niet weten :+

Top, dan ben ik niet de enige.
Is er iemand zo aardig om het even uit te leggen? :+

Raponsje