Waar slaap jij in en/of onder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:42

_Mellanie schreef:
slaap dan in me ondergoed,
en ben vanaf september vrijgezel en sinds dien lig ik al gewikkeld in een fleecedeken, winterdekbed en een sprei :D

hopelijk heb ik snel gezelschap die me warm gaat houden <3

Haha, ja! Het is echt wonderbaarlijk hoe warm het is met iemand naast je. Als ik met m'n vriend slaap, heb ik het vaak bloedheet en hoef ik eigenlijk niets aan om mezelf warm te houden, haha! Maar als ik alleen slaap en zeker als ik het al een beetje koud heb van te voren, dan heb ik een joggingbroek, shirt, trui en soms zelfs sokken aan. Ik probeer wel altijd het raam op een kiertje te houden.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:46

Niniee schreef:
_Mellanie schreef:
slaap dan in me ondergoed,
en ben vanaf september vrijgezel en sinds dien lig ik al gewikkeld in een fleecedeken, winterdekbed en een sprei :D

hopelijk heb ik snel gezelschap die me warm gaat houden <3

Haha, ja! Het is echt wonderbaarlijk hoe warm het is met iemand naast je. Als ik met m'n vriend slaap, heb ik het vaak bloedheet en hoef ik eigenlijk niets aan om mezelf warm te houden, haha! Maar als ik alleen slaap en zeker als ik het al een beetje koud heb van te voren, dan heb ik een joggingbroek, shirt, trui en soms zelfs sokken aan. Ik probeer wel altijd het raam op een kiertje te houden.

ik had 4 jaar lang iemand die naast me sliep, dat was behoorlijk kou kleumen voor mij :o
maar hopelijk ligt er binnenkort weer iemand naast mij die mij warm houd <3

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:46

Hier ook naakt onder een winterdekbed. Soms heb ik wel sokken aan omdat ik nogal vaak last heb van koude voeten. Als ik dan mijn benen optrek komen mijn koude voeten telkens tegen mijn warme benen en kan ik niet in slaap vallen :+ De kachel staat in de winter wel aan.

Edit: Ik heb een taagschuimmatras op mijn normale matras liggen. Dit houdt de warmte veel beter vast als een gemiddeld matras. Voordat ik het taagschuimmatras had, sliep ik altijd in een warme pyjama.

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:45

_Mellanie schreef:
Niniee schreef:

ik had 4 jaar lang iemand die naast me sliep, dat was behoorlijk kou kleumen voor mij :o
maar hopelijk ligt er binnenkort weer iemand naast mij die mij warm houd <3

Ik heb wel een hele warme vriend, van zichzelf. Hij slaapt ook altijd met z'n voeten buiten de deken en is zelfs blij als ik m'n koude voeten wil opwarmen aan hem haha! :D