* Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*
Ik ben trouwens +- 1.60m en 53 kg

) xNiemand schreef:LisaD schreef:@Wilke: Zooooo lekker![]()
![]()
! Vanaf morgen mag het niet meer
! Misschien af en toe een pieeepklein stukje voor de smaak
!
Ooeh, dat kan ik juist niet...
Als ik één hapje neem, moet ik gelijk meer... en meer... en meer.
Wilke93 schreef:aah... Ik zou gewoon beginnen met hoeveel je kan en dat aantal heeel langzaam opbouwen? Denk dat je daarmee niet te fanatiek moet worden.naomi_g1998 schreef:Wilke93, heb je dan een blessure of gewoon last van je knieën?
S_uus, Nee hoor!
Ik heb vanaf mijn 12e al last van mijn knieen. Nu weten we ein-de-lijk wat het is. Ik kan het echt niet na vertellen hoor, maar iets met een band in m'n knieen waarmee ik ben geboren, die er niet hoort te zitten. Die band beperkt de beweging een beetje. Zo kon ik niet m'n knieen zo ver buigen dus bijv niet door m'n hurken, dat deed ontzettend pijn. Op een groot paard opstappen moest ik bijv altijd een opstapje gebruiken anders was ie te ver gebogen. Na heel veel fysio is het gelukt die band wat op te rekken (beide kanten trouwens), waardoor ik niet geopereerd hoef te worden aan beide kantenNu kan ik biiijna helemaal door m'n knieen! Bijna in de 'eindstand' .
Ohja, m'n fysio zegt: Je mag best paardrijden, zolang je maar niet valtIk was nog nooit eerder gevallen, en 2 maanden geleden dus voor het eerst. Dus ik schrok me dood toen ik viel! Maar gelukkig niks aan m'n knieen gehad. Wel meteen knock-out en een hersenschudding gekregen
af en toe wel maar meestal hoef ik het echt niet te zien 
Yelizaveta schreef:Ik ben chocolade beu gegeten, dat van sinterklaas was meteen op en nu hoef ik geen chocolade meer te zien haha
Ooh mooi kleedjeIk heb nog niets voor nieuwjaar
Die kon ik echt wel 4/5 achter elkaar eten
Zo erg haha xmarijn schreef:Wow ik ben er ongeveer 2 uurtjes niet op geweest door school en we zijn 9 pagina's verder haha !
Ik heb ook echt wel de motivaties nodig hoor
Jullie willen niet weten hoevaak ik bedacht dit te doen en weer stopte haha
Ik ben 15 jaar, +- 1.80, ong 65 kilo
Ook ik ga een voor + na foto maken, en deze buik is mijn doel:
http://weheartit.com/entry/90425977/via/marijnx0481
Word nog lastig gezien mijn vele tussenuren haha, maar dat word komkommertjes meenemen ipv chips