allemachtig dat is heftig! Verschrikkelijk als dit iemand overkomt en vooral zo jong! Dit mag toch eigenlijk niet gebeuren... Heel veel sterkte, ik zal ook een kaarsje voor haar branden vanavond
opisop_shop
Geplaatst: 11-12-13 16:53
jeetje wat een ellende zeg, hopelijk komt ze er goed uit. Sterkte voor jullie allen!
Die operatie kan heel veel soelaas bieden! Mijn schoonvader heeft drie maanden geleden ook een CVA gehad waarbij ze een drain hebben geplaatst om de druk te verlichten en daar is hij toen erg van opgeknapt. Na een paar zware maanden gaat het nu hard de goede kant in met hem - en hij is heel wat ouder en daardoor waarschijnlijk minder veerkrachtig dan je zusje. Veel sterkte ook vandaag weer!
heel veel sterkte. mijn opa heeft in maart een herseninfarct gehad en heeft de eerste maanden niet anders gedaan dan slapen als je niks tegen hem zei. de neuroloog zei dat dit heel normaal is en veel vaker voorkomt, en dat dit beter is omdat het lichaam dan tot rust komt. dus maak je nu nog maar niet te druk om dat slapen. is de drain gelukt?