poedeltjes schreef:ik wil namelijk een helix maar mijn pijn grens is heel hoog bijv. als je een trap krijgt. maar kwa injecties voel ik niks
helix is goed te doen, ik heb ook een helix en ik ben een schijterd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Hoeveel pijn iets doet is per persoon en dan ook nog per deel van je lichaam verschillend.
Sommige mensen vinden kraakbeen erg naar voelen, ik vond dat persoonlijk juist meevallen en ervaarde mijn navel als relatief de vervelendste.
mariekekroon schreef:ik wil me helix piercing gaan wisselen, ik heb er nu een staafje in zitten
ik wil een ringetje er in, maar ik heb zoon ringetje met een steentje met balletje er tussen zitten
ik ben bang dat ik dat stukje tussen het ringetje er niet tussen krijg... heeft iemand tips?
Sweetgirl1 schreef:Weet iemand waar ik goedkope balletjes voor mijn tongpiercing kan kopen? Ben een beetje degene die k nu heb zat haha..
Citaat:Ik had net een mooie piercing gezien voor mijn toekomstige forward helix, maar het is een tragus piercing, maar dat past toch ook gewoon , want hij is 1.2 mm
xxcleeoo schreef:Sweetgirl1 schreef:Okee ik had eerder een site gezien waar t zowat niets koste iets van 95 cent ofzo een balletje
Gevonden,, Crazy Factory was het
is wel een goede site, alleen moet je lang wachten omdat het uit thailand komt..
ElenaJuna schreef:Morgen piercing schuin onder me lip laten zetten![]()
Best wel zenuwachtig, normaal draag k altijd foundation met poeder maar als k hem laat zetten dus maar even niet. Kan je het daarna wel gewoon op doen?
Corelli schreef:ElenaJuna schreef:Morgen piercing schuin onder me lip laten zetten![]()
Best wel zenuwachtig, normaal draag k altijd foundation met poeder maar als k hem laat zetten dus maar even niet. Kan je het daarna wel gewoon op doen?
Het gebied waar de piercing komt wordt ontsmet dus het maakt niet uit als je daar make-up hebt zitten
Na het zetten (tijdens het genezingsproces) kan je beter met make-up uit de buurt blijven inderdaad