Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MightyMike schreef:Iedereen zijn mening, de een zet meer om dan een ander, maar vind 4 (alleen al als lunch) wel veel hoor. Mijn moeder liep bij een diëtist om wat kilo's kwijt te raken, alle pondjes gaan door het mondje en dan wordt er naar je eetpatroon gekeken. Buiten de koekjes etc om die ze zou kunnen laten staan, wordt dan bijv gelijk op je brood gewezen. 3 boterhammen per dag is zelfs voor een volwassene (zonder extreme inspanning) voldoende is het antwoord daar.
MightyMike schreef:Zie nu pas je onderste zinnen. Ik haak in dit topic op deze pagina en gelijk met de vraag of dit gaat om kinderen die naar het cbs gaan met verbazing. Pas een aantal antwoorden later van mijn kant, is er pas een berichtje dat het om een 11-jarige gaat.
Moest wel een beetje lachen om de manier waarop ze zei 'Moet ik hem met een trechter gaan dwangvoederen thuis ofzo?'
MightyMike schreef:mijn jongste dochter wil helemaal niets eten. Dat vind ik overigens vreselijk en dagelijks doe je je best om bij haar iets gezonds naar binnen te krijgen, maar ze groeit en is actief. Er zijn dagen dat zij letterlijk en figuurlijk van een plakje kaas probeert rond te komen. Dit is niet oke wat mij betreft, ik begrijp dat ze meer moet eten, maar ik kan het er niet in proppen helaas. Maar om maar aan te geven dat haar lichaam er wel op kan werken en anderen er 4 broodjes op een lunch inkrijgen en even zwaar en actief zijn. Van beiden wil het niet zeggen dat het oke is. Geloof mij, ik wou dat de dag kwam dat mijn jongste er 4 per lunch wil, haha, maar goed, we blijven er in geloven en proberen.

Mens was stil 

Ja, ik weet het ook niet, ze willen gewoon ELKE keer dat we er zijn iets tegenspreken
kaatje77 schreef:Ja inderdaad.
Wij pushen echt totaal niet, laten dochterlief alles lekker zelf uitzoeken en dan krijg je nog commentaar dat ze teveel doet voor haar leeftijd
En vanaf 9 maand al losstaan! Wow, dat is vroeg
Geeft wel weer aan dat de ene er héél vroeg bij is en een ander weer héél laat (ken een beeb die pas met 2,5 jaar ging lopen)
kaatje77 schreef:Ja inderdaad.
Gaat hier nu ook ene oor in, andere uit, maar in het begin was het wel zwaar frustrerend