PINK schreef:Bedankt iedereen, die berichtjes doen me goed!
Ben al een tijdje klaar, maar alles moet nog even bezinken. Voel me heel dubbel. Het is dan wel niet ontzettend ernstig, maar er is eindelijk duidelijk.
In eerste instantie zag die vrouw niet tot ze iets verder keek. Radioloog is erbij gekomen. Hij zei; 'Ja ik zie het al'.
De eierstokken horen naast je buikwant te zitten. Mijn rechter zit goed, mijn linker daarin tegen zit IN de buikwant. Dit is niet goed en daarkomen al mijn klachten dan ook vandaan. Hij gaat verslag uitbrengen aan de HA (in opleiding) en die belt mij dan vanmiddag met de gehele uitslag. Dit is wat mij al is verteld. Voor de rest weet ik nog niks. Eind van de middag weet ik hoe, wat en wat er aan gedaan gaat worden. Hij zei dat er wel wat aan gedaan zal moeten worden.
Ik voel me nu heel dubbel. Ben ik wel nog vruchtbaar etc. Moet ik nog niet aan denken, maar er gaat nu echt van alles door mijn hoofd. Je denkt dat je eigen HA wel weet wat ze zegt en dan wordt je door iemand anders onderzocht en dan dit.. Het is dan misschien voor jullie/andere niet iets ernstigs, maar voor mij is het toch wel een beetje een soort van 'klap'.
heb dat wel vaker gehoord, maar gelukkig weet je nu wat er is en ja dit is best wel erg vervelend nieuws voor je. Je weet nu blijven vragen bij die doktoren totdat je weet wat je wilt weten. Heel veel sterkte. Mijn moeder zegt zodra je anders ongesteld bent als normaal moet je naar de dokter want dan is er gewoon iets aan de hand, en het klopt weer.
Als jullie dat fijn vinden (natuurlijk)!