alleen dat eerste stuk Dénken dat je die niet hebt. De receptoren in je hersenen vragen om meer, zonder dat je het zelf door hebt. dit is gewoon niet zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alleen dat eerste stuk Esprit4 schreef:oh ik geloof dat wetenschappelijke best hooralleen dat eerste stuk
Dénken dat je die niet hebt. De receptoren in je hersenen vragen om meer, zonder dat je het zelf door hebt. dit is gewoon niet zo

Esprit4 schreef:hoe verklaar jij het dan dat stel dat ik een jaar zonder heb gekund? zonder afkicken gewoon pakje weggegooid
OF je hebt veel aardappels, tomaten en aubergine gegeten, daar zit namelijk ook (wel heel weinig) nicotine in

Citaat:Ik zeg altijd expres als er een roker voor ons loopt of we eventjes verder kunnen lopen omdat er een roker is, en dat zeg ik extra 'hard' zodat ik weet dat ze het horen. Hoe ik me dr'aan kan irriteren dat ze op drukke openbare plekken (braderie etc.) gaan staan roken, belachelijk gewoon!
) _lies_ schreef:Ik ruik ook fris, stink ook niet uit mijn mond

LadyMadonna schreef:Drinken/roken voor de gezelligheid is eigenlijk ook onzin...
LadyMadonna schreef:Dus mensen die niet roken/drinken zijn niet gezellig dan? Of hebben het niet gezellig?
Ik zei het vroeger ook altijd, tot iemand dit tegen me zei (dus ik ben niet gezellig?)
Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat het ergens grote onzin is
Sonja_vR schreef:Citaat:Ik zeg altijd expres als er een roker voor ons loopt of we eventjes verder kunnen lopen omdat er een roker is, en dat zeg ik extra 'hard' zodat ik weet dat ze het horen. Hoe ik me dr'aan kan irriteren dat ze op drukke openbare plekken (braderie etc.) gaan staan roken, belachelijk gewoon!
dingen als dit vind ik dan weer zo irritant dat ik in staat zou kunnen zijn om om te draaien en eens even goed midden in het gezicht ene flinke hijs uit te walmen... of een opmerking te maken "ja, ga eens ergens anders lopen, je negatieve vibe geeft af "
doe ik niet, ben netjes opgevoed, maar vind het jammer dat een ander dan wel zo ontzettend kinderachtig moet gaan lopen doen ...
heb je een probleem, zeg het direct , of ga het gewoon uit de weg zonder geklier.
ik houd namelijk vrij veel rekening met alles en iedereen, maar als mensen zo irritant gaan lopen doen , ben ik er direct klaar mee en is er bij mij geen behoefte meer om rekening te houden met die persoon.
(en nee, ik rook niet op een braderie, die mijd ik als de pest zoals de meeste druk bezochte zaken in het leven)
LadyMadonna schreef:Dus mensen die niet roken/drinken zijn niet gezellig dan? Of hebben het niet gezellig?
Ik zei het vroeger ook altijd, tot iemand dit tegen me zei (dus ik ben niet gezellig?)
Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat het ergens grote onzin is
Sonja_vR schreef:Citaat:Ik zeg altijd expres als er een roker voor ons loopt of we eventjes verder kunnen lopen omdat er een roker is, en dat zeg ik extra 'hard' zodat ik weet dat ze het horen. Hoe ik me dr'aan kan irriteren dat ze op drukke openbare plekken (braderie etc.) gaan staan roken, belachelijk gewoon!
dingen als dit vind ik dan weer zo irritant dat ik in staat zou kunnen zijn om om te draaien en eens even goed midden in het gezicht ene flinke hijs uit te walmen... of een opmerking te maken "ja, ga eens ergens anders lopen, je negatieve vibe geeft af "
doe ik niet, ben netjes opgevoed, maar vind het jammer dat een ander dan wel zo ontzettend kinderachtig moet gaan lopen doen ...
heb je een probleem, zeg het direct , of ga het gewoon uit de weg zonder geklier.
ik houd namelijk vrij veel rekening met alles en iedereen, maar als mensen zo irritant gaan lopen doen , ben ik er direct klaar mee en is er bij mij geen behoefte meer om rekening te houden met die persoon.
(en nee, ik rook niet op een braderie, die mijd ik als de pest zoals de meeste druk bezochte zaken in het leven)
[/quote]Luna2006 schreef:LadyMadonna schreef:Drinken/roken voor de gezelligheid is eigenlijk ook onzin...
Eigenlijk niet, weet niet of jij drinkt/rookt maar thuis drink ik geen sterke drank of rook ik niet omdat het helemaal niet smaakt als je alleen een glaasje drinkt of rookt. Als je uitgaat op café, uiteten, echt uit gaan, heeft een heel andere sfeer en dan smaakt het ook echt.
Waterpijp roken is nog iets heel anders, dit gebeurt wel veel vaker, gewoon als er vrienden zijn en dan wat leuke muziek op als het goed weer is, in de winter doen we dit ook amper, gewoon omdat dit iets is wat veel leuker en lekkerder is buiten omdat je dan meer op je gemak bent.