Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heel herkenbaar allemaal, dat je maar door moet (zeker met school enz)..
haha waar je al blij mee kunt zijn
Dus daarom dat ik het idee had dat de medicatie niet aansloeg. Maar uit de onderzoeken bleek toch een kleine verbetering te zien. Mag zelfs de medrol een beetje afbouwen vanaf morgen! (die vandaag had'k al genomen want ik moet 'm 's morgens nemen).
Dus da's al iets. Rusten... Rusten en nog eens rusten... Toen ik zei dat mijn zorgkast me het gevoel gaf dat ik komedie speelde zei die "nou dan zal'k de volgende keer wel eens een verslag maken, dat van vandaag print ik je alleszins al af". Was ie best boos om. 
perryxhartje schreef:Hallo CrazyCat, ja dat klopt, maar ben al blij met 15 pillen want slikte er veel meer en wat wel zo is één medicijn daar slik ik al 8 pilen van per dag. heb 5 soorten medicijnen in totaal 15 pillen.
maar het is inderdaad die vermoeidheid ben er ondertussen wel aan gewend maar als me vriendinnen dan wat gaan doen dan kan ik vaak niet mee omdat ik zo vermoeidt ben na zo drukke dag school ofzo. maar wordt ga nog te vaak over mijn grenzen heen omdat ik het soms nog moeilijk vind hier mee om te gaan.
maar me verzorgpaard geeft me gelukkig positieve energie.
dancertje schreef:En aan de vraag hoe denken jullie over het krijgen van kinderen als je weet dat je een erfelijke ziekte hebt?