Bizzybijtje schreef:femo schreef:Ja, of je moet om de 2 uur een klein beetje eten.appeltje, banaan, misschien een muesliereepje, veeel drinken..
en loop je bij een sportschool? dan kun je ook nog een speciaal programma laten maken. ik ga om de dag naar de sportschool.
Mueslireep is toch ook een suikerbom? Ook niet zo gezond als je erna niet gaat sporten...
Doelde overigens op jouw eetpatroon, niet die van de TS. En in combinatie met de sportschool eet je echt echt echt te weinig hoor femoDat kan nu goed gaan, maar over een tijdje ga je wss meer opslaan dan verbranden.
Mijn moeder is ook geen grote eter, ik ben dit gewoon gewend. ik ben eerlijk gezegd een beetje geschockt hoeveel er word gegeten bij het afvallen. haha, maar ik zal af entoe eens een boterham eten, ok?

maar chocomel, kaas en pasta hoort echt niet in een dieet natuurlijk.
Dat kan nu goed gaan, maar over een tijdje ga je wss meer opslaan dan verbranden.
), zoek voor het weekend iets lekkers wat kcal armer is, als we het in die 'trant' houden, japanse mix, van die rijstzoutjes zijn de helft van de kcal bijv.