Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:37

_sharonnn schreef:
Ik heb nooit zo'n behoefte om bezig te zijn met brommers kiek'n als ik ongesteld ben.
Scheelt dat ik op dit moment geen vriend heb, anders moest ie het maar met wat minder doen :+

ooeeeh ik juist wel.... Maar doe het echt niet. bleeeeh.. Maar er zijn wel speciale dingen voor de beppies ofzo. Nou toch maar niet blegh... Ik ben ook super blij als de week voorbij is....

Iriscope

Re: Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 19:41

Ik heb na t werk even een drankje gedaan met een vriendin en voel me nu alweer een stuk beter. Krampen zijn ook al minder :)
Wel vertelde mn collega dat zij dus zwanger is geworden door het spiraaltje heen dus ja... Dat schrikt wel af!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:49

appiesjappie schreef:
_sharonnn schreef:
Ik heb nooit zo'n behoefte om bezig te zijn met brommers kiek'n als ik ongesteld ben.
Scheelt dat ik op dit moment geen vriend heb, anders moest ie het maar met wat minder doen :+

ooeeeh ik juist wel.... Maar doe het echt niet. bleeeeh.. Maar er zijn wel speciale dingen voor de beppies ofzo. Nou toch maar niet blegh... Ik ben ook super blij als de week voorbij is....

Jaaaa de beppys inderdaad! Had beautylab ooit eens een review over. Brrr :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:50

appiesjappie schreef:
_sharonnn schreef:

Nouja komt met vlagen, ene moment heb ik t heel erg en het andere moment juist niet :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:18

Ik heb de hoefsmid niet vermoord of uitgescholden :')
Hij kwam uiteindelijk een uur te laat het erf op rijden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:18

Pff, wat hebben jullie er veel last van zeg! Ik heb eigenlijk nooit echt last van iets.. Geen vreetbuien, hoofdpijn, hele erge kramp. Alleen een zacht drukkend gevoel, maar dat is ook echt niet heel opmerkbaar.. :Q

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:22

Super leuk geschreven TS, maakt mijn dag toch weer een beetje goed :D

maar helaas.. mag ik mij hier ook melden! -O-
blegh, ben er 5, of als ik pech heb 6, dagen mooi zoet mee. Kom volgens mij 10 kg aan, elk snoepje is 0,5 kg, mijn haar is slap, de dag van te voren ben ik echt onwijs sagerijnig..
ja, ben er blij om als ik er weer klaar mee ben.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:23

Babel schreef:
Ik heb na t werk even een drankje gedaan met een vriendin en voel me nu alweer een stuk beter. Krampen zijn ook al minder :)
Wel vertelde mn collega dat zij dus zwanger is geworden door het spiraaltje heen dus ja... Dat schrikt wel af!

Een paar drankjes had ik donderdag ook, ondanks dat ik me niet top voelde. Er speelde een Australische band waarmee we gezellig buiten zaten, na 5 bier kon ik geen engels meer praten en na 7 bier stond ik te tollen op mn benen en vrijdag was ik doodziek. Drinken als ik ongesteld ben is dus geen goed plan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:27

appiesjappie schreef:
_sharonnn schreef:

Nou dat is romantisch. Schatje ik moet eerst even mijn beppie inbrengen hoor. Ik denk dat vriend dan niet meer bij komt van het lachen :')

Ik ga morgen alvast chocola in slaan :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 20:40

Ik zit inmiddels thuis op de bank en snak naar snoep. De AH is om de hoek, maar ik ben zo lui dat ik nog niet ben gegaan haha. Moet 4 trappen af dus ja, vermoeiend :')

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:40

hahahah ja hij zou dan vragen wie is Beppie ;) haha

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:44

Oehh wat herkenbaar TS :D Op het moment niks aan het handje, maar mijn collega's zien/merken het gelijk aan mij, zegt wel genoeg denk ik zo :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:44

appiesjappie schreef:
hahahah ja hij zou dan vragen wie is Beppie ;) haha

Om hem helemaal gek te krijgen. Schat even wachten, Beppie doet ook mee :)) _O-

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:52

Haha en nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:13

secricible schreef:
oomens schreef:

Zie jij hier enige vragen? Dit is gewoon even een heerlijk topic om te zeiken over de last van het vrouw zijn. *\o/*

Maar als het dan alleen een klets-/zeur-/klaagtopic is zonder (medische) vragen, kan het dan niet gewoon naar het Kippenhok of naar de huiskamer?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:32

knetterhard schreef:
Haha en nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet :')

Als een beauty blender :') met een gat.

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:47

antje_vip schreef:
Zertab schreef:
Toch zou ik willen dat elke man eens een keer in zijn leven een ongesteldheid zou mee maken. Gewoon een volle week, met alles erop en eraan. Dan zouden ze ons beter begrijpen haha. De mijne zegt namelijk altijd: 'Heb je dan echt zo erge buikpijn?'

Zucht, ja.

Bij zulk soort opmerkingen, over baarmoeders en vagina's, zeg ik altijd: jij hebt er geen, dus jij weet niet hoe het is. Bek houden }:)

Doet me hieraan denken:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdc22 ... o1_500.gif

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:50

Babel schreef:

Nou ja, ik ken ook verhalen van vrouwen die ondanks dat ze de pil regelmatig slikten zwanger zijn geworden ;)

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:55

Ik heb de prikpil en heb nooit geen last meer van die vuiligheid :D

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:01

Jup ook ik meld me! Vandaag heerlijk doorgelekt! Gelukkig was het op stal en heb ik daar mijn joggingsbroek liggen die ik over mn witte rijbroek altijd doe... Donderdag ga ik het staafje(implanin) laten zetten, ben erg beni
euwd!

lovesdeejay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:03

oh wat heerlijk dit!

Kijken jullie uit met mr. Bean kijken?!
Hij is dan zo zielig, hij kan niet eens praten:(

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:05

hahaha heb me erg vermaakt om het lezen van dit topic

ik heb de ellende net weer gehad gelukkig *\o/*

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:16

love_western schreef:

Haha ja heerlijk haha...
Ik ben nu een emotioneel wrak ik kijk tlc een kkein meisje vraagt aan jo wil je evdn naar mijn kamer komen. En dan zegt ze ik probeer onzd familie grolijk te maken. Maar ik kan het niet alleen want ik ben nog klein.... oooh kan jij helpen dat ze niet meer schreeuwen..... oooh man kleine meisje pffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:18

appiesjappie schreef:
love_western schreef:

Haha ja heerlijk haha...
Ik ben nu een emotioneel wrak ik kijk tlc een kkein meisje vraagt aan jo wil je evdn naar mijn kamer komen. En dan zegt ze ik probeer onzd familie grolijk te maken. Maar ik kan het niet alleen want ik ben nog klein.... oooh kan jij helpen dat ze niet meer schreeuwen..... oooh man kleine meisje pffff

Vind zulke gezinnen altijd sneu. Niet dat ik uit een perfect gezin kom :') Ouders zijn gescheiden (wel nog goede vrienden) ik woon bij paps en zusje bij mams. Gelukkig wonen mams en zusje een straat voor ons. Dus kan zo via de achtertuin naar hun toe.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:23

Ik word het precies weer als ik naar school ga... *zucht*
Dan om t uur snel naar de wc racen grr.