Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:Even klein voorbeeld (ook hier ga ik de bronne van bij zoeken), er ligt medicatie klaar tegen kanker, of men volledig geneest dat heb ik nog niet gelezen, maar het ziektebeeld wordt minimaler en kans op uitzaaiingen veel kleiner..dat ligt er al jaren, maar mag niet gebruikt worden, want dan ligt de pharmaceutische wereld op zn gat..nu is er een campagne, sms doorbraak' naar 1 of ander nummer..zodat er geld opgehaald wordt, om deze medicatie te gaan gebruiken door de mensheid. Belachelijk, is geen geld voor nodig, want het ligt dr al..ja dr is geld nodig om andere verliezen weer aan te vullen.
Het feit dat het Engelse Koningshuis (en wellicht ook in Nl??) andere vaccins gebruikt dan de burgers, zegt mij genoeg..
elske_ schreef:En wat als jou kindje de mazelen krijgt, de ziekte die nu in het nieuws is? Er wordt niet voor niets ingeënt, de ziektes zijn vaak behoorlijk ernstig als het kind ze krijgt en kunnen zelfs dodelijk zijn. Is het dan niet beter om te voorkomen of hoop je dat de rest van de kinderen om jouw kind heen ingeënt zijn, zodat de ziekte zich niet makkelijk verspreid?