pmarena schreef:Erg leuk inderdaad om aan te horen dat je als kind de straf bent voor je ouders omdat...![]()
Als je er niet was geweest dan had je ook van niks geweten
Dát bedoel ik dus...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
makkie79 schreef:omdat ongewenst zwanger raken per definitie dom is!!!
dat je wel weet hoe je moet vrijen maar niet je eigen weet te beschermen!!
en dan heb je nog geluk dat je zwanger raak want je kan ook besmet raken met van alles!!
wees blij dat ze dan zeggen gefeliciteerd met je zwangerschap
ze kunnen ook zeggen gefeliciteerd dat je HIV heb!!!
deze discussies ga ik niet eens aan!!
ben zelf al 8 jaar bezig dus ja doet pijn dat iemand ongewenst zwanger raakt!!
maar ben wel bewust dat als iemand ongewenst zwanger raakt dat het zeer zeker goede moeders kunnen zijn en dat ze onvoorwaardelijk van hun kindje houden maar helaas zie ik ook genoeg ongewenste kinderen!!!!!
Kwanyin schreef:Dus mensen die nooit kinderen willen mogen nooit seks hebben. Tieners die nog naar school gaan mogen geen seks hebben. Mensen die nog maar een paar maanden samen zijn en nog niet samenwonen mogen geen seks hebben. Mensen die het na vier kinderen wel genoeg vinden mogen geen seks hebben. Seks mag enkel nog uitgeoefend worden door mensen die de intentie hebben om zich voort te planten. Gelukkig zijn we deze opvattingen toch al weer een jaar of vijftig ontgroeid in de meeste regio's.
Kwanyin schreef:Dus mensen die nooit kinderen willen mogen nooit seks hebben. Tieners die nog naar school gaan mogen geen seks hebben. Mensen die nog maar een paar maanden samen zijn en nog niet samenwonen mogen geen seks hebben. Mensen die het na vier kinderen wel genoeg vinden mogen geen seks hebben. Seks mag enkel nog uitgeoefend worden door mensen die de intentie hebben om zich voort te planten. Gelukkig zijn we deze opvattingen toch al weer een jaar of vijftig ontgroeid in de meeste regio's.
__PSM__ schreef:Hoe gaat het met jou ts?
Johanna59 schreef:Helaas voor de meesten, ben ik het eens met Makkie79.
Als je gegarandeerd niet zwanger wilt worden, moet je niet vrijen. Super simpel. Doe je het toch, bestaat er altijd een kans, dat je zwanger kan worden.
Echt ongewenst zwanger wordt je alleen, als je verkracht bent.
Perfect geschreven Tiffany schreef:Kwanyin schreef:Dus mensen die nooit kinderen willen mogen nooit seks hebben. Tieners die nog naar school gaan mogen geen seks hebben. Mensen die nog maar een paar maanden samen zijn en nog niet samenwonen mogen geen seks hebben. Mensen die het na vier kinderen wel genoeg vinden mogen geen seks hebben. Seks mag enkel nog uitgeoefend worden door mensen die de intentie hebben om zich voort te planten. Gelukkig zijn we deze opvattingen toch al weer een jaar of vijftig ontgroeid in de meeste regio's.
Perfect geschreven
Tiffany schreef:Kwanyin schreef:Dus mensen die nooit kinderen willen mogen nooit seks hebben. Tieners die nog naar school gaan mogen geen seks hebben. Mensen die nog maar een paar maanden samen zijn en nog niet samenwonen mogen geen seks hebben. Mensen die het na vier kinderen wel genoeg vinden mogen geen seks hebben. Seks mag enkel nog uitgeoefend worden door mensen die de intentie hebben om zich voort te planten. Gelukkig zijn we deze opvattingen toch al weer een jaar of vijftig ontgroeid in de meeste regio's.
Garantie voor niet zwanger raken is gewoon geen seks. En in principe heb je seks, om je voort te planten.
Hoe je het nu ook went of keert. Dat was vijftig jaar geleden al zo en over 50 jaar is het ook nog steeds zo.
Er wordt mijns inziens, gewoon veel te gemakkelijk met de term ongewenst zwanger omgegaan.
En ja, ik vind het verschrikkelijk, dat (school) kinderen al seks hebben. Dat wat de mens eerder onderscheidde van
de dieren, valt nu en beetje weg. Iedereen mag en kan het doen. Leeftijd is bijna niet meer belangrijk. En dat vind
ik niet te bevatten.
F_Orumster schreef:Wat een uitlatingen hier zeg.
Ik wil geen kinderen maar wel geslachtsgemeenschap, een relatie zonder kan geen goede zijn imo. Ik doe er alles aan niet te bezwangeren (en dat gaat me al erg lang goed af). Als ik ziek raak na het slikken en gemeenschap, dan neem ik een.morning after. Mocht het ondanks dat toch misgaan dan zal ik aborteren en kan het.niet apprecieren als men mij dan zou willen overtuigen een slecht persoon te zijn. Heb er dan alles aan gedaan.