Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NoName126 schreef:Niet meer weghalen is geloof ik pas vanaf 21/24 weken. Dus ik denk dat je nog even bedenktijd hebt. Ik wil je aanraden om zsm naar de huisarts te gaan, die kan je doorverwijzen voor een echo en jullie bijstaan ik het keuzeproces. Veel sterkte ts!!
ik hoop dat je ouders het goed opvatten want je was tenslotte aan de pil...
niet drinken etc. xDaantjxx schreef:Jemig meis... heb meegelezen en schrik hier toch wel van...
Ik wens je heel veel sterkte met de beslissing enne als je het houdt dan willen we wel topic hier zien hoor
Nee just joking, ga eerst maar rustig erover denken, alles laten bezinken en alle opties open houden + bespreken.
Had je al tegen jou mama verteld?
Op dit moment zouden mijn ouders er totaal op tegen zijn als ik zwanger zou zijn (heb in verleden met mn ex 2 of 3x ook test gedaan. Just for my peace), maar zou het echt nood aan de man zijn, zouden mn ouders achter me staan in welke keus dan ook. Abortus zou ik zelf niet over mn hart kunnen verkrijgen en mn papa is ook een oeps kindje hihi
Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik denk dat je ouders opzich je er wel in zou steunen...
jajakall_x3 schreef:we hebben het gisteren al wat besproken met mijn vriend zijn ouders en eventueel kunnen we in een klein huisje gaan wonen voor een goedkope prijs. en dan moeten we nog beslissen of we het houden of niet. onze ouders weten nog van niets we hebben enkel al wat hints gegeven aan zijn mama en die had het eigenlijk al gedacht dat ik zwanger was omdat zij dezelfde symptomen had zoals mij. dus nu afspraak maken bij de gyneacoloog en dan zullen we verder zien. wij willen graag het kindje houden omdat we het niet over ons hart kunnen krijgen om abortus te plegen maar we weten het nog niet zeker.