Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

XAnoukdb schreef:oliebol!!!
hoe kan dit nouu ben dus ineens ongesteld geworden, ben t 2 weken geleden nog geweest!! had dit totaal niet aan zien komen! me moeder heeft tampons gekocht maar dat vindt ik echt rare dingen ook met inbrengen dus wachten maar totdat het over is & niet zwemmen.
hoop trwns dat ik het over 2 weken niet weer ben! dan ben ik het dus 2x op vakantie :0

Iolanthe schreef:Ik snap je helemaal, TS, ik vind tampons ook best eng (teveel verhalen over kwijtgeraakte touwtjes etc gehoord), maar ik wou vrijdag echt gaan zwemmen met zo'n weer, dus heb ik het toch eens geprobeerd en het valt echt goed mee! Touwtje is idd erg lang. Wat misschien een tip kan zijn: zorg dat je ook steeds maandverbanden bij hebt, dan kun je na het zwemmen snel verwisselen en hoef je dus maar kort een tampon te gebruiken, dat helpt bij mij wel om te wennen
@ de mensen die altijd tampons gebruiken: waarom? Wat zijn de voordelen aan tampons dan die je niet bij maandverbanden hebt?
En zo'n inbrenghuls, hoe werkt dat?
Iolanthe schreef:Ik snap je helemaal, TS, ik vind tampons ook best eng (teveel verhalen over kwijtgeraakte touwtjes etc gehoord), maar ik wou vrijdag echt gaan zwemmen met zo'n weer, dus heb ik het toch eens geprobeerd en het valt echt goed mee! Touwtje is idd erg lang. Wat misschien een tip kan zijn: zorg dat je ook steeds maandverbanden bij hebt, dan kun je na het zwemmen snel verwisselen en hoef je dus maar kort een tampon te gebruiken, dat helpt bij mij wel om te wennen
@ de mensen die altijd tampons gebruiken: waarom? Wat zijn de voordelen aan tampons dan die je niet bij maandverbanden hebt?
Amaris schreef:Iolanthe schreef:Ik snap je helemaal, TS, ik vind tampons ook best eng (teveel verhalen over kwijtgeraakte touwtjes etc gehoord), maar ik wou vrijdag echt gaan zwemmen met zo'n weer, dus heb ik het toch eens geprobeerd en het valt echt goed mee! Touwtje is idd erg lang. Wat misschien een tip kan zijn: zorg dat je ook steeds maandverbanden bij hebt, dan kun je na het zwemmen snel verwisselen en hoef je dus maar kort een tampon te gebruiken, dat helpt bij mij wel om te wennen
Voordelen van tampons tov maandverband? Nou...uuuhh... alles.
Ik rol het touwtje op en 'stop het weg tussen de flapjes' zeg maar.
Waarom zou je kort een tampon gebruiken? Als ie eenmaal op zijn plek zit: lekker laten zitten zou ik zeggen. Ik heb denk ik al in geen 25 jaar geen maandverband gebruikt. Gatver, waarom zou ik? die vieze bloedlappen in mn slipje. Ieuw!
Inbrenghuls ben ik zelf niet zo'n fan van. Die moet je goed weten te gebruiken anders is het beetje pijnlijk. Vooral naar achteren richten en niet naar boven. Volgens mij heeft alleen tampax ze, en die tampons vind ik niet fijn.
OB doet het nog gewoon het beste. De BMW onder de tampons zeg maar.
Touwtje kwijt raken is geen enkel probleem. Ik seks (soms) zelfs met tampons en ben zo wel eens het touwtje kwijt geraakt. Geen paniek hoor. Beetje voelen en rond zoeken en je hebt het allemaal zo weer te pakken.
Ik heb wel meer te doen dan elk uur een toilet op te moeten zoeken.