Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dakotah schreef:Sterker nog, de volgende dag na de bevalling, ben ik zelf in de auto gestapt om maandverband te halen, ik moest er gewoon even uit. (overigens mag dit niet hoor)
Dus maak je niet te druk (ik snap het wel hoor, heb er zelf ook tegenop gezien) maar die uk komt er echt wel uit..
Nanda schreef:Dakotah schreef:Sterker nog, de volgende dag na de bevalling, ben ik zelf in de auto gestapt om maandverband te halen, ik moest er gewoon even uit. (overigens mag dit niet hoor)
Dus maak je niet te druk (ik snap het wel hoor, heb er zelf ook tegenop gezien) maar die uk komt er echt wel uit..
Waarom zou je dat niet mogen? Ik heb dezelfde ervaringen als jou. Relatief makkelijke bevallingen zonder knippen en scheuren. Als je jezelf goed voelt is het toch goed?
Ik stond de vloer te dweilen toen de kraamverzorgster de volgende dag kwam ( die kleefde van het vruchwater). Op dag 2 bracht ik op de fiets de andere twee kids naar school. Geen probleem en ook nooit een terugslag of kraamtranen gehad.
NeverGiveUp schreef:Gefeliciteerd!!
Zeker flink opgelucht ook