Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tooske schreef:Ik werk op een Kinderdagverblijf en er zijn bijna nog maar zelden ouders die borstvoeding geven hoor. Helemaal het afkolven is natuurlijk een drama als je moet gaan werken.
En kinderen groeien naar mijn idee net zo goed met flesvoeding als borstvoeding.
Toch moet ik zeggen dat allebei mijn zussen een kleintje hebben en daar ook de borstvoeding van allebei niet lukte maar daar werd niet heel erg krampachtig over gedaan.
Tuurlijk ben ik ook voor proberen maar het is je heel goed recht lekker een flesje te geven.
) ga ik ook aan de KV
Het zal mijn eerste kindje worden maar ik ga BV niet eens proberen...
Want je topic gaat niet meer over jou of over jouw issues. Ik hoop dat je gauw een kindje mag verwachten en dat je mensen treft die jou vertrouwen geven en respecteren in de keuzes die je maakt.
. Dan heeft ze iets anders om je te preken
. Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...
Getup schreef:TS: ik ben de laatste die je gaat zeggen dat je het echt moet proberen. Maar he, wat heb je verloren? Je kunt altijd een poging wagen onder goede begeleiding, mocht het niet lukken, heb je heeeel snel een fles bij de hand.
Dit was mijn instelling toen de kleine geboren werd: ik zou het proberen,maar niet tot bloedens toe etc. Het lukte toevallig meteen . Jij hebt natuurlijk al n negatieve ervaring,en als je er nu al met tegenzin tegenaan kijkt, is de kans groot, dat het toch niet lukt. Jij bent baas over je eigen lijf, en beter n gelukkige moeder met n fles, als n ongelukkige b,die probeert de borst te geven, omdat het moet. Maar misschien kun je het proberen?
, zijn ze nou helemaal.