Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:13

Ik vind het nogal een bekrompen gedachtegang dat als je een condoom meehebt dat je maar een slet bent.
Ik vind dat ik voor mijzelf moet zorgen, dus ja, daarom heb ik hem mee.
ElineS weet het heel mooi te verwoorden.

Ik wil geen kinderen, maar ik wil wel seks.
Dus ja, gewoon voor de lol. En daar is niks mis mee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:14

Nessa schreef:
Ik vind het nogal een bekrompen gedachtegang dat als je een condoom meehebt dat je maar een slet bent.

Wie heeft jou uit de keuken gelaten? ~~}>

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:14

Sammie schreef:
Bij sommigen zou dat geen kwaad kunnen hoor :x :x :D

<we dwalen af>

Volgens mij zitten we allemaal aardig op een lijn hier :D

Het is normaal voor een zelfstandige evenwichtige vrouw om te kunnen genieten van seks en zelf daarop voorbereid te zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:15

lieveli schreef:
xSlvna schreef:
Als bij de zwerfhonden, iedereen steriliseren :+

Ha dat plan is al eens eerder uitgevoerd, in de jaren 40.

Hail Godwin!? ;) :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:16

lieveli schreef:
Nessa schreef:

Wie heeft jou uit de keuken gelaten? ~~}>

op het moment helemaal niemand, maar hoop daar snel verandering in te brengen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:17

Kahawa schreef:
Sammie schreef:
Bij sommigen zou dat geen kwaad kunnen hoor :x :x :D

<we dwalen af>

Volgens mij zitten we allemaal aardig op een lijn hier :D

Het is normaal voor een zelfstandige evenwichtige vrouw om te kunnen genieten van seks en zelf daarop voorbereid te zijn.

Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.

Sommigen vinden het idee om seks te hebben met zomaar iemand niet goed of vies oid.

Leven en laten leven (ja dat komt uit mijn mond :D Nouja, handen)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:18

Sammie schreef:
Hail Godwin!? ;) :D

Ja! Maar goed, het is zo toch? Daarom vind ik dat er voorzichtig met zoiets moet worden omgesprongen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:19

Seks is gezond, gezien toch iedereen bezig is met zijn gezondheid en gezond zijn niet verkeerd is vind ik dat niemand mag zeuren. O:)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:20

Geryon schreef:
Zullen vast wel wat diersoorten zijn, maar dat zijn er niet veel.

Sowieso zijn er bij enkele honderden diersoorten homoseksuelen dus genoeg die het niet voor de voorplanting doen :P

Urbanus

xSlvna schreef:
Seks is gezond, gezien toch iedereen bezig is met zijn gezondheid en gezond zijn niet verkeerd is vind ik dat niemand mag zeuren. O:)

Nee seks kan gezond zijn. Het gebruik van condooms helpt daarbij.

Nessa

zo goed als iedereen heeft ook seks.
Hoe je ermee omgaat is per persoon verschillend, en ook dat is helemaal niet erg.
Komen we weer bij het punt, laat elkaar in zijn (haar in dit geval) waarde!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:32

lieveli schreef:
xSlvna schreef:

Nee seks kan gezond zijn. Het gebruik van condooms helpt daarbij.

Seks is oko goed voor hoofdpijn :D

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:35

Voor hoofdpijn of tegen hoofdpijn :D ?

Sammie

Re: Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:38

Hoofdpijn is goed tegen seks :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:39

Tegen hoofdpijn natuurlijk :D

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:40

Nessa schreef:

+1(0)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:41

xSlvna schreef:
Seks is voor voorplanting, niet voor plezier! :Y)

Meen je deze zin jou serieus? -O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:42

Mayling27 schreef:
xSlvna schreef:
Seks is voor voorplanting, niet voor plezier! :Y)

Meen je deze zin jou serieus? -O-

Nee :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:47

Hebben we het daar nou net niet al 2 pagina’s over gehad :D :D

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:06

Oh sorry... had niet alles meer gelezen... (En reageer vaak meteen voordat ik iets lees....)

:') :') Maar ben blij dat ze niet serieus is _O- _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:07

Geryon schreef:
Poeh ik ken een dorp dat bekend staat om alle sletten (beide geslachten) en alcohol en drugsgebruik :+

Dacht juist dat dorpjes veel ''erger'' (tja welk woord moet ik daar nou gebruiken) waren in het makkelijk seks hebben met iemand.

@ Fiffil: Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand meteen boos wordt oid als iemand zegt dat diegene nogal makkelijk. Voor mij geeft dat gewoon aan dat je het van jezelf ook niet helemaal goedkeurt, anders zou dat toch niet veel met je doen? Eerlijk tegen je acties aankijken. Als jij je elk weekend door een ander laat pakken, moet je het ook accepteren als iemand zegt dat je makkelijk bent.

Pardon? Iemand moet dan maar accepteren dat dat gezegd wordt? Wat een ontzettende onzin! Wat dacht je van gewoon niét oordelen en iedereen lekker in z'n waarde laten, zo moeilijk is dat toch niet?

Edit: ik heb zelf een hekel aan de zin 'je door iemand laten pakken'. Dan lijkt het namelijk alsof je er zélf niks over te zeggen hebt. Vrouwen kunnen prima zelf nadenken over hun acties, en zich niet LATEN pakken, maar gewoon seks hebben. Voor mij zijn vrouwen en mannen gelijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:13

Ragdollcat schreef:
Florenc schreef:
Pardon ? Ik heb geen vriend, wel condooms op zak, dus "ik laat mezelf makkelijk pakken"? Dat is maar lichtjes denigrerend geformuleerd, denk je niet? En daarnaast, wat is er mis met 'casual seks' als je geen vaste vriend hebt? Zouden mensen zonder relatie dan geen seks mogen hebben, of hoe zie jij dat?

Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.

En dit is dus exact wat ik hierboven bedoel.
Ik vind het zeer triest dat er tegenwoordig nog steeds mensen zijn die denken dat vrouwen die veel seks hebben, zich alleen maar 'laten pakken' door kerels. Wordt eens wakker, vrouwen hebben ook wat in te brengen?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:17

Fiffill schreef:
Geryon schreef:
Poeh ik ken een dorp dat bekend staat om alle sletten (beide geslachten) en alcohol en drugsgebruik :+

Dacht juist dat dorpjes veel ''erger'' (tja welk woord moet ik daar nou gebruiken) waren in het makkelijk seks hebben met iemand.

@ Fiffil: Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand meteen boos wordt oid als iemand zegt dat diegene nogal makkelijk. Voor mij geeft dat gewoon aan dat je het van jezelf ook niet helemaal goedkeurt, anders zou dat toch niet veel met je doen? Eerlijk tegen je acties aankijken. Als jij je elk weekend door een ander laat pakken, moet je het ook accepteren als iemand zegt dat je makkelijk bent.

Pardon? Iemand moet dan maar accepteren dat dat gezegd wordt? Wat een ontzettende onzin! Wat dacht je van gewoon niét oordelen en iedereen lekker in z'n waarde laten, zo moeilijk is dat toch niet?

Edit: ik heb zelf een hekel aan de zin 'je door iemand laten pakken'. Dan lijkt het namelijk alsof je er zélf niks over te zeggen hebt. Vrouwen kunnen prima zelf nadenken over hun acties, en zich niet LATEN pakken, maar gewoon seks hebben. Voor mij zijn vrouwen en mannen gelijk.

Accepteren is wat verkeerd gezegd inderdaad. Iedereen moet in zijn waarde gelaten worden. Maar ik vind dat je niet raar op moet kijken als er dan dat soort dingen gezegd worden. Het is immers gewoon de waarheid. Je maakt er zelf van dat diegene het negatief bedoelt, gezien de woorden dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.

Mogen we iemand die een kind vermoord heeft ook geen moordenaar noemen omdat dat woord een negatieve lading heeft en hij in zijn waarde gelaten moet worden?

Mensen moeten zich niet zo aan trekken van wat anderen van hun daden vinden.. En als je dat wel doet, moet je je afvragen of je zelf wel vind dat je goed bezig bent.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:25

Maar Geryon, dat er dat soort dingen gezegd worden kijk ik inderdaad niet raar van op. Maar moeten we het daarom maar accepteren?
En waarom is dat de waarheid? Jij vindt iemand klaarblijkelijk makkelijk, ik denk er anders over. Het is dus jouw 'waarheid'. En jij (of iig de mensen die zo reageerden) hangt er een waardeoordeel aan. Het voegt totaal niks toe om te zeggen dat iemand makkelijk is of een slet is of zich laat pakken etc.
Je kunt wel zeggen dat mensen zich er niet zoveel van aan moeten trekken, ik vind gewoon dat mensen die oordelen best achterwege kunnen laten.
Zoals ik al eerder zei noem ik mensen hier ook geen preutse trutten omdat ze eerst een relatie hebben en dan pas seks, en ik zou zelf ook niet ieder weekend met een ander het bed delen maar als mensen dat willen moeten ze dat vooral lekker doen.

Dat over die moordenaar vind ik nou niet echt een goede vergelijking. Een moord is nog altijd een ernstig misdrijf, seks hebben niet. En dat is wat er imo moet veranderen; mensen moeten seks niet meer zo 'eng' gaan vinden. Het is een doodnormaal iets, bijna iedereen heeft seks, en nog steeds maken mensen zich er druk over.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:30

Neee ik koop ze niet zelf!