Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nessa schreef:Ik vind het nogal een bekrompen gedachtegang dat als je een condoom meehebt dat je maar een slet bent.
Ik vind dat ik voor mijzelf moet zorgen, dus ja, daarom heb ik hem mee.
ElineS weet het heel mooi te verwoorden.
Ik wil geen kinderen, maar ik wil wel seks.
Dus ja, gewoon voor de lol. En daar is niks mis mee!
lieveli schreef:Nessa schreef:Ik vind het nogal een bekrompen gedachtegang dat als je een condoom meehebt dat je maar een slet bent.
Ik vind dat ik voor mijzelf moet zorgen, dus ja, daarom heb ik hem mee.
ElineS weet het heel mooi te verwoorden.
Ik wil geen kinderen, maar ik wil wel seks.
Dus ja, gewoon voor de lol. En daar is niks mis mee!
Wie heeft jou uit de keuken gelaten?
Kahawa schreef:Sammie schreef:Bij sommigen zou dat geen kwaad kunnen hoor![]()
![]()
<we dwalen af>
Volgens mij zitten we allemaal aardig op een lijn hier
Het is normaal voor een zelfstandige evenwichtige vrouw om te kunnen genieten van seks en zelf daarop voorbereid te zijn.
Nouja, handen)
Maar ben blij dat ze niet serieus is
Geryon schreef:Poeh ik ken een dorp dat bekend staat om alle sletten (beide geslachten) en alcohol en drugsgebruik![]()
Dacht juist dat dorpjes veel ''erger'' (tja welk woord moet ik daar nou gebruiken) waren in het makkelijk seks hebben met iemand.
@ Fiffil: Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand meteen boos wordt oid als iemand zegt dat diegene nogal makkelijk. Voor mij geeft dat gewoon aan dat je het van jezelf ook niet helemaal goedkeurt, anders zou dat toch niet veel met je doen? Eerlijk tegen je acties aankijken. Als jij je elk weekend door een ander laat pakken, moet je het ook accepteren als iemand zegt dat je makkelijk bent.
Ragdollcat schreef:Florenc schreef:Pardon ? Ik heb geen vriend, wel condooms op zak, dus "ik laat mezelf makkelijk pakken"? Dat is maar lichtjes denigrerend geformuleerd, denk je niet? En daarnaast, wat is er mis met 'casual seks' als je geen vaste vriend hebt? Zouden mensen zonder relatie dan geen seks mogen hebben, of hoe zie jij dat?
Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.
Fiffill schreef:Geryon schreef:Poeh ik ken een dorp dat bekend staat om alle sletten (beide geslachten) en alcohol en drugsgebruik![]()
Dacht juist dat dorpjes veel ''erger'' (tja welk woord moet ik daar nou gebruiken) waren in het makkelijk seks hebben met iemand.
@ Fiffil: Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand meteen boos wordt oid als iemand zegt dat diegene nogal makkelijk. Voor mij geeft dat gewoon aan dat je het van jezelf ook niet helemaal goedkeurt, anders zou dat toch niet veel met je doen? Eerlijk tegen je acties aankijken. Als jij je elk weekend door een ander laat pakken, moet je het ook accepteren als iemand zegt dat je makkelijk bent.
Pardon? Iemand moet dan maar accepteren dat dat gezegd wordt? Wat een ontzettende onzin! Wat dacht je van gewoon niét oordelen en iedereen lekker in z'n waarde laten, zo moeilijk is dat toch niet?
Edit: ik heb zelf een hekel aan de zin 'je door iemand laten pakken'. Dan lijkt het namelijk alsof je er zélf niks over te zeggen hebt. Vrouwen kunnen prima zelf nadenken over hun acties, en zich niet LATEN pakken, maar gewoon seks hebben. Voor mij zijn vrouwen en mannen gelijk.