Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:24

Gaat je mobiel zo snel op dan?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:25

Ik heb vannacht alleen gemompeld, gezucht en mijn neus opgehaald. :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:32

Maar hoe zit dat met je mobiel dan? Je kunt toch ook opnemen als hij vergrendeld staat? En gaat je mobiel snel op dan?

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:40

Ja je kan hem gewoon vergrendelen maar niet wegklikken dan stopt die. Ja hij zuipt energie ( bij mij dan )..Dus gewoon lekker in het stopcontact doen en opnemen maar:D

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:44

ik vind dat een beetje eng, opladen tijdens het slapen. ben bang dat hij in de fik vliegt ofzo?

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:45

Ik laat al jaren lang me foon snachts op en nog nooit wat gebeurt

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:48

Hoe dicht leggen jullie hem eigenlijk bij je neer dan? echt heel dichtbij, of een paar meter? haha

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:50

ik praat wel eens in me slaap of antwoord ook ben al wakker als me moeder me roept terwijl ik nog slaap. ook schijn ik snachts whatsappjes te lezen en rare letters te antwoorden haha echt vervelend!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:51

Ik heb de app ook gedownload me vriend praat regelmatig in zijn slaap.

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:54

Ik ben laatst beneden naar de keuken gelopen en wou een ei bakken, :=

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:08

Ik laad mijn mobiel altijd 's nachts op. Dan heb ik 'm toch niet nodig en zit ik ook niet te kloten met dat draadje haha :P
En hij ligt op het hoofdeinde van mijn bed, dus zo'n 20-30 cm boven mijn hoofd. Redelijk dichtbij dus. :P

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:45

Ik praat, schreeuw, lach, huil en beweeg in mijn slaap.

Was pas geleden naar Nieuw Zeeland, en na een dag in lord of the rings omgeving gelopen te hebben (bij mount doom) en in de avond nog met z'n alle de film gezien te hebben.. Schijn ik dus in het Engels een gesprek gehad te hebben met een Canadese roommate die in het bovenste bed (stapelbed) naast mij lag (ik lag ook boven). Hilarisch! We hebben allebei dus gedroomd over LOTR en daar dus met elkaar over liggen praten. Herinneren er allebei weinig van maar onze andere roommates hebben ons gehoord haha :P.

Hebben jullie nou een app die je in de nacht opneemt? Moet je dan niet uren luisteren of selecteerd die app de momenten dat je geluid maakt? :)

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:46

TammyVN schreef:
Ik praat, schreeuw, lach, huil en beweeg in mijn slaap.

Was pas geleden naar Nieuw Zeeland, en na een dag in lord of the rings omgeving gelopen te hebben (bij mount doom) en in de avond nog met z'n alle de film gezien te hebben.. Schijn ik dus in het Engels een gesprek gehad te hebben met een Canadese roommate die in het bovenste bed (stapelbed) naast mij lag (ik lag ook boven). Hilarisch! We hebben allebei dus gedroomd over LOTR en daar dus met elkaar over liggen praten. Herinneren er allebei weinig van maar onze andere roommates hebben ons gehoord haha :P.

Hebben jullie nou een app die je in de nacht opneemt? Moet je dan niet uren luisteren of selecteerd die app de momenten dat je geluid maakt? :)

Nee hoor je hoeft niet alles terug te luisteren hij neemt alleen de geluiden op.

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:47

joeluna schreef:
Hoe dicht leggen jullie hem eigenlijk bij je neer dan? echt heel dichtbij, of een paar meter? haha

Ik heb heb op mn kussen naast mij liggen waar normaal de 2e persoon naast me op licht te slapen dus denk een goede 20 cm..

Sjuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:49

Ik praat nachtelijks in mn slaap.
Mn vriend vertelde me van de week dat ik hem over zn neus geaaid had en gezegd had dat ie braaf was.... Zou ik dan toch teveel naar mn paard gaan? :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:54

Sjuup :')

Ik ben de app nu aan het downloaden :D ben benieuwd..

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:59

Wat een geweldig topic is dit. Mijn zaterdagavond is goed gevuld met het lezen van al deze verhalen.
Echter moet ik eerlijk toegeven dat ik 's nachts actiever ben dan overdag. Ik praat en geef trouw en eerlijk antwoord op iedere vraag die gesteld wordt. Gelukkig heeft mijn vriend hier de grootste lol in en vind hij het niet erg. Als hij een bakkie op heeft , praat hij zelf ook hele verhalen en gebeurt het wel eens dat ik uit bed geduwd word.
Afgelop september waren wij met de gehele vriendengroep een weekendje naar Limburg om een bruiloft bij te wonen. Iedereen had wel wat te veel gedronken en bij mij had dit leuke weerslag op mijn nachtelijke verhalen. Op het moment dat ik een verhaal begin, roept mijn vriend zijn beste vriend dat die dit even moet horen. Vervolgens ga ik dus het gesprek aan en de beste vriend moest onder mijn voeten kriebelen. Na goed gekriebelt te hebben, was het vanaf mijn kant goes gekeurd en moest mijn vriend me maar vasthouden. Ik weet alleen nog dat ik wakker werd omdat er ineens 3 jongens bovenop me lagen. Want ja, ik moet vastgehouden worden.
Nog steeds een erg schaamtelijk verhaal. Ook erg leuk dat ik het nog iedere keer te horen krijg.

Maar ook ik ga eens even de app downloaden!

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:07

haha wat een kei goed topic!
ik weet wel dat ik een x heb gezegd:
ik: 'ik wil naar huis'
broer: 'je bent al thuis'
ik: 'oh dan staat de deur open'
mijn broer: okeeeeee :?

ook word ik soms wakker van mezelf omdat ik boos ben o.i.d en dan denk ik : 'waar ben ik mee bezig?

ga opnemen met mn laptop kijken of ik ook ga zitten ofzo, sommige mensen zeggen dat ik slaapwandelen, naja zolang ik weer in mijn bed terecht kom vind ik alles prima!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:11

Ik praat ook in mijn slaap. Soms hele verhalen maar ook korte verhalen. Ik had mezelf laatst opgenomen met zo'n slaap recorder en ik lachte spontaan in mijn slaap. :') of ik was mijn moeder aan heg zwart maken in mijn slaap.

En ik heb mijn telefoon gewoon op het nachtkastje naast mijn bed in de stroom en dan met slaap recorder aan. Neemt alleen kleine stukjes op. :)

LauLoveTosca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:13

whahah geweldig topic dit!
ik was laatst met 4 andere vriendinnen aan logeren en ik had hele verhalen:

ik: Superman red me red me
V: Wie is superman?
ik: Superman is lief
V: ja maar hoe heet superman?
ik: dat is een geheimpje
V: okee
ik: ik heb een geheimpje wat je niet mag doorvertellen
V; watdan?
Ik: Ja duh dat is toch geheim zeg ik niet
V: okee
Ik: wieeeeeeeeeee ik vlieg ik vlieg met superman, Nee nee je mag me niet zoenen neeeeeeeeeeeeeeee
v: wie zoent je??
ik: MAMAAAAAAAAAAAAAAA HELP EEN PEDO (toen ging ik huilen en toen verder slapen)

v= 1 van vriendinnen
dit was ook best wel genant haah verhaal was nog wel langer maar ging best lang door ik ga app ook downloaden wil ook wel weten wat ik dagelijks zeg 's nachts ipv van vriendinnen te horen haha

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:14

Ik praat niet uit mezelf in m'n slaap, maar schijnbaar antwoord ik wel op vragen.
Zo laatst ook, ik was 's middags heel moe en in mijn bed in slaap gevallen. Ik werd wakker rond een uur of 8 's avonds dus helemaal gedesorienteerd enzo :') Kom ik beneden, hadden ze tegen de avond friet gehaald en mij vergeten (dacht ik dus) Ik was helemaal verontwaardigd. Schijnbaar hebben ze me gevraagd wat ik wilde hebben van de friettent, en heb ik gezegd dat ik echt niks hoefde. Zeker weten? Jaahaa!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:15

Praten heb ik gelukkig niet, maar ik doe wel de meest rare dingen in mijn slaap!
Dan denk ik bijvoorbeeld dat ik al op moet staan en doe ik mijn spijkerbroek aan, dan bedenk ik dat ik toch nog wel heel moe ben en ga ik weer slapen.
Word ik die ochtend wakker met een spijkerbroek aan :+
Of laatste had ik die warm water kraan ding uitgezet, of de elektriciteit uit gezet of ik ga gewoon midden in de nacht douchen...
Vorig jaar was wel eng, toen was ik bijna om 3 uur 's nachts op de bus gestapt omdat ik dacht dat ik naar school moest...

Els_175

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:18

Hihi gelukkig ben ik niet de enige!
Ik praat en ik slaapwandel regelmatig :D
Gelukkig blijf ik wel altijd op mijn kamer :P

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:28

Ik gaa ook die sleep talk app downloaden nu

Els_175

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:30

ponylove13 schreef: