Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:18

Kleding kopen als je niet 100% in verhouding bent is ook lastig :+

Is ook zo waarschijnlijk :j maar idd is gewoon wat zelf in je hoofd zit. :+
Ben ook jaloers op mensen die daadwerkelijk niet onzeker zijn over zichzelf :P

*knip*
Laatst bijgewerkt door Destino op 06-05-13 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:20

Ja jij spant wel de kroon jij hebt echt een smalle taille/brede heupen :D ik vind het mooi, denk een hoop mensen hoor! Maar goed, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak de een houdt van dun, dik, klein, lang, ga zo maar door en niemand is altijd 100% tevreden over zichzelf :))

Ik ken een meisje die heeft nog veel bredere heupen (en een hele smalle taille) die heeft ook altijd problemen met kleding vinden. Maar die is ook heel smal van boven.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:22

Nou, toch wel he :') Het is ook idd erg lastig! Vooral met een grotere cupmaat, dan zitten shirtje daar altijd strak op en bij je taille flubbert het..
Da's waar, maar er zijn er genoeg die 99% tevreden zijn, of 95% en dat zou ik ooit ook graag willen zijn! :D
Denk alleen dat dat wel in je moet zitten :')
Laatst bijgewerkt door Destino op 06-05-13 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:23

Wat niet is kan nog komen natuurlijk :)

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:26

Ik ben ook niet tevreden met mezelf vooral me heupen vind ik verschrikkelijk

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:27

Destino schreef:
Kleding kopen als je niet 100% in verhouding bent is ook lastig :+

Is ook zo waarschijnlijk :j maar idd is gewoon wat zelf in je hoofd zit. :+
Ben ook jaloers op mensen die daadwerkelijk niet onzeker zijn over zichzelf :P

*knip*

Kleding kopen voor zandlopers is vervelend omdat de mode zich nogal op appels richt;
- losse, wijde bovenkleding met veel ruimte op de taille, waar wij absoluut aandacht op de taille moeten vestigen
- dan opeens strak op de heupen
- vaak ook nog zakjes op de voorkant die iets openstaan om heupen te accentueren, echt een no go voor zandlopers!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:28

Heb ook altijd het probleem dat als je ook redelijk grote borsten hebt (D/E) je al snel heel erg dik lijkt in veel kleding terwijl alles eigenlijk gewoon los om je heen hangt :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:29

Nee idd Forumster! Al heb ik de laatste maand wel 4 jurkjes gescoord die een strakke band in de taille hebben, da's dan wel weer iets wat wij kunnen hebben! :j
Heb jij ook altijd dat je tshirt strak zit bij je borsten en/of heupen en dan bij je taille/buik flubbert :+ ? Heel frustrerend is dat :') En een maat groter pakken ziet er dan helemaal niet uit :')

Fiffil, heb ook E, maar ik heb dat door mijn borsten eigenlijk niet? Als je bijv een strak tshirt aan hebt zie je juist dat je buik niet dik is bijv? Edit, zie nu dat je losse kleding typt :+ Dan wel idd :')
Die mode van nu met al die wijde, doorschijnende dingen staan ook gewoon niet :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:31

Ja met een strak shirt niet idd. Bijkomend probleem: een strak shirt pas ik eigenlijk niet, dankzij mijn borsten en mijn brede schouders. Dus ik heb veel shirts die eigenlijk te krap zijn... wat jij zegt dus, een maat groter pakken ziet er dan niet uit dan hangt het dus los om je heen als het ware. Maar ik doelde ook op wat F_Orumster bedoelde met die losse wijde dingen die je veel ziet waarvan het de bedoeling is dat ze los en wijd zitten, dat vind ik eigenlijk alleen echt mooi staan op een smal dun persoon met kleine borsten.

Edit: oh ik zie je edit nu pas, ja dat dus :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:38

Als je van die shirtjes die wat elastischer zijn pakt, dan rekt het wel redelijk mee :j Die standaard shirtjes van de only bijv. Die pas ik in maat XS, want S lubbert :+
Andere dingen pas ik echt niet in XS, want dan passen mijn borsten er niet in, of het is te strak op mijn heupen :')

Klopt idd ben ik met je eens :j
Al zou ik mijn borsten niet willen missen :o , Het had best een grote C of kleine D mogen zijn, maar echt niet kleiner :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:42

Shirtjes zijn idd nog wel elastisch vaak... maar jassen, vesten, etc. is een ramp. Krijg ze gewoon niet dicht, en ik ben ook niet zo lang, dus een maat groter is ook in de lengte te groot.

Haha ik ben er ook heel blij mee hoor, maar soms is het wel lastig :')

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:47

Hier nog 1...
Loop bijna elke dag hard, eet extreem gezond, maar er gaat geen kilo vanaf :(

Broeken kopen is echt een drama..
Ik ben bijna 1.80m en best breden heupen en bovenbenen, maar mijn onderbenen zijn dan weer normaal.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:08

@Destino, klinkt goed je afmetingen! Ik ben iets 'rechter' met 70cm taille en 99cm heupen, ook van boven loop ik lekker breed uit. Hier is het doel een taille van 65cm kweken :+

Ik heb ook moeite met kleding kopen. Zoals F_orumster al zei is de mode gericht op appelfiguren. Kwa taille pas ik makkelijk in een maat 36, maar kwa heupen haal ik vaak maat 40 nog wel :+ Dan gooi ik het op een maat 38, maar dan zit het wijd bij m'n buik en wordt m'n kont platgedrukt. Frustie word ik er van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:13

Door dit topic moest ik vooral denken aan dit plaatje

Afbeelding'

Het gaat er niet om of je dik of dun of lang of kort of appel of peer of zandloper of banaan of blond of bruin of wit of zwart of bruin bent. Iedereen is op zijn eigen manier mooi, dus Go zelfvertrouwen *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:13

Fiffill, ik denk dat ik ongeveer hetzelfde figuur als jou heb. Helemaal niets mis mee inderdaad (ben er ook wel tevreden mee!), totdat je kleren gaat kopen.. :))

Oh en wat ik ook wel een beetje jammer vindt, mijn heupbotten steken vrij snel uit, dus zelfs met nog een laagje spek op m'n buik moet ik al oppassen dat die niet eng er uit gaan zien. Maar dat maakt me ook niet veel uit, vind het ook niet lelijk of zo maar andere mensen vinden het nooit zo mooi. :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-05-13 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:15

Ach ik heb ook stevige bovenbenen, maar verder ben ik ruim tevreden!
Ik sport eenmaal veel en heb daarom veel spieren opgebouwd, dus ik vind dat eigenlijk wel mooi.
Ben zeker niet mager en heb nog genoeg vetjes :+ Maar ach,, so be it.

Heb laatst een super mooie zwarte bikini gekocht die zeker een aantal jaar meegaat.

Kom maar op met die bikini tijd!!

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:16

Ik meld me ook!
Niet omdat ik stevige benen of brede heupen heb maar juist een spillepoot ben en kleine borsten heb!
Nu is het helemaal geen gezicht want ik ben 30 week zwanger dus is het een buik op stokjes. :+
Gelukkig zijn de borsten iets groter geworden maar ook deze mochten nog wel een maatje meer.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:34

Heb niet alle posts gelezen, maar wat een hoop onzin over dat je van sporten alleen maar dikker wordt.
Dat zeggen alle vrouwen die eigenlijk niet genoeg moeite doen om uit te zoeken hoe je goed sport en eet.

Ik ben zeker tevreden, heb nog een hele weg te gaan naar wat voor mij perfect is.
Maar heb geen problemen met die lange weg, heerlijk sporten en spieren opbouwen die al het vet verbranden.
Je kiest zelf hoe breed je benen worden, hoe ver je er in gaat.

Wat wil je, gespierde strakke benen, kont, buik, armen of liever alles los?

Ben je niet tevreden, dus er dan wat aan... iedereen kan afvallen en sporten en gezond eten en er dus uitzien zoals je wil.
Kan je de vorm van je buikspieren kiezen of de maat van je BH? Nee.
Maar er zijn zoveel mogelijkheden om je lichaam te vormen zoals jij wil.

Maar het vergt wel wat werk, correct eten, sporten, goed slapen. Maar je ziet na 4 weken al imens verschil.
En nog meer, je voelt je geweldig.

Degene die niet tevreden zijn, of zichzelf dik vinden, maar zich vervolgens volproppen met chips of cola of eender welke lightdrank waarmee je je lichaam belast.

Er bestaat niemand die met gezond eten en sport, niet afvalt. (op uitzonderingen na, denk aan schildklier ed)
Dikke benen krijgen van een beetje sport? Ik denk dat alle vrouwelijke Bb modellen een moord zouden doen om jullie spieren te krijgen.
Natuurlijk je spieren ontwikkelen eerst onder je vet, dus lijkt het misschien dikker, het is een kwestie van dat vet te verbranden om slanke en strakke benen te hebben. Je kiest helemaal zelf hoe ver je gaat in het ontwikkelen van je spieren.

Vrouwen denken alleen maar dat ze een manwijf worden van een beetje KT, wij hebben niet genoeg testosteron, maak je geen zorgen.

Het is bewezen, KT is de manier voor vrouwen om af te vallen en er strak uit te zien. Laat maar weten als iemand interesse heeft in het onderzoek.

Ben het zo beu om mensen te horen klagen, doe er dan iets aan...In het leven is voor elk probleem een oplossing. Maar je moet er voor werken.
Als je niets aan het probleem doet, dan zal je er niet zoveel problemen mee hebben en dan hoef je dus niet te klagen.

Als je zo je leven gaat leven, is alles een pak rooskleuriger ;-).

Zover mijn ellendig lange post, maar misschien zijn er toch een paar die ook verhangen geraken aan sporten en daardoor oa dolgraag een hele zomer in hub bikini rondhuppelen! 8-)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:11

Kirrr, vertel jij me dan maar hoe ik mijn buik platter krijg terwijl de rest zo mag blijven :) Pas wanneer ik 62 kg weeg bij ruim 1.80 gaat dat buikje weg... En de rest van mijn vormen ook :+ Een lichaam is maar tot op zekere hoogte maakbaar :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:30

Kirrr, je hebt helemaal gelijk.

Klagen klagen klagen.. Maar er niks aan doen :n
Gewoon alle drankjes en snoepjes en eten naar binnen werken en dan weer balen dat er een kilo bij is gekomen :=

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:42

Tat_jana schreef:
michelle933 schreef:
Ik ben echt onwijs blij met mijn lichaam!
Ik ben niet zo heel groot..1.67. Maar heb een platte buik, volle mooie benen en aardig dikke volle billen.. Dat hoor ik dan ook wel eens van mensen. Zo lang de opmerking niet seksistisch is bedoelt vind ik dat erg leuk om te horen! Verder heb ik ook mooie rondingen (heupen)
Mijn borsten ben ik niet helemaal tevreden mee, ze hadden wat groter van mij gemogen.
Ik heb nu maat B80

Hier een voorbeeld van hoe ongeveer

Alleen ben ik helaas niet zo knap als haar :D
Aghja niemand is perfect!

http://www.google.nl/search?q=beach+kim ... ur6qVad8o#

Jammer,, erg jammer dat je haar in dit topic post...
Het gaat hier over onzekere mensen van wie je juist geen ideaal beeld willen zien en kan me voorstellen dat er mensen zijn die bij dit beeld zeggen ziejewel ik ben lelijk...
Deze vrouw is zo vreselijk gemaakt :(

Pfoe, inderdaad ;( Ze is echt heel knap.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:58

@Kirr: _O_

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 16:54

Kirrr je hebt zo gelijk. Het gaat niet vanzelf maar het is er ook echt niet zomaar opgekomen. Work that body!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 16:58

Ik heb heerlijk in mijn ondergoed in de tuin gezeten en ja, ook gelopen. Het zou mij aan mijn achterwerk oxideren wie mij zag :D ja, incl witte huid, vetjes op de buik en zelfs nog haar op de benen _O- (achterstallig onderhoud :') )
Ik lag heerlijk :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:02

ik heb ook een vreselijk hekel aan bikinis
ik ben nietecht dik, heb alleen een buikje(die ik er op dit moment en al een aantal maanden vanwege een enkelblessure niet af kan trainen)
en verder heb ik pukkeltjes op mn rug, en rare plekjes op mn bovenbenen haha

maar ik moet ook wel op mn eten letten, hou nogal van lekker eten..

en ik hoop dat ik over een tijdje weer gewoon kan lopen en rennen, dan word mn buikje vanzelf weer minder(hoop ik dan)

+dat ik een vreselijke zeurkous ben als het om bikinis gaat, het zit nooit goed, heb nu 4 bikinis waarvan 1 redelijk goed zit