Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_R schreef:Ik zie het al zo vaak voorbij komen...ik denk dat ik er ook maar eens aan ga beginnen![]()
Alleen nog even dumbells zien te scoren...
Het is voor mij ook wel een uitdaging gezien door ziekte mijn spieren snel verzuren, en ik dus ook moeite heb met veel beweging, hoe graag ik ook wil...
Ik vul mijn voeding elke dag aan met 1 of 2 shakes, en magnesium tabletten.
Ook wandel ik elke dag ongeveer 4 km, en rijd ik 2x per week een uur paard.
Daarnaast pak ik elke dag wat Yoga en abs mee
Waar ik graag heen wil zijn mooie stevig billen en bovenbenen, en dat onderbuikje strakker
lovesamantha schreef:Net zoals xDarkness moet ook ik aan mijn conditie gaan werken. Ik heb echt een conditie van 0,0.![]()
Ik rook nu ook maar ik ben van plan te gaan stoppen want dat zou al aardig moeten helpen.
Nou was ik opzoek naar oefeningen die je kunt doen om je conditie op te bouwen en deze workout leek me wel goed daarvoor.
Heeft iemand daar misschien ervaring mee, dat je conditie hiermee verbeterd?
Ik ben van plan om over 3 weken te beginnen met atletiek dus ik mag wel opschieten![]()
Trouwens xDarkness, heb je geen last van een vitamine-D tekort? Dat had ik een tijdje geleden en ik was de hele tijd moe en ik had ook erg veel last van hoofdpijn en spierpijn terwijl ik niet gesport had..
lovesamantha schreef:xDarkness geen probleem!![]()
Als de vitaminepillen niet helpen zou ik het voor de zekerheid nog even navragen bij de HA. Mijn vitamine-D tekort was zo erg dat ik 1x per maand een vitamine-D shot moet nemen om het op peil te houden. Een vitamine-D tekort kan voor vervelende klachten zorgen zoals dus een gronische vermoeidheid.
Ik ga denk ik morgen beginnen met de JM-workout. Alleen heb ik een ontstoken pees in mijn voet dus ik moet wel heel voorzichtig zijn. In de OP las ik dat je wel alle onderdelen van deze workout moet doen.
Zou het zin hebben om deze workout te doen maar om een paar oefeningen over te slaan? Of kan ik dan beter voor iets anders kiezen?
lovesamantha schreef:Ik ga denk ik morgen beginnen met de JM-workout. Alleen heb ik een ontstoken pees in mijn voet dus ik moet wel heel voorzichtig zijn. In de OP las ik dat je wel alle onderdelen van deze workout moet doen.
Zou het zin hebben om deze workout te doen maar om een paar oefeningen over te slaan? Of kan ik dan beter voor iets anders kiezen?
nomarjet schreef:Ik wilde hem gaan downloaden op de laptop, om hem vervolgens op mijn mobiel te zetten, maar de laptop kon de download niet voltooien :s .
Kan ik hem ook ergens anders downloaden?