Terug van de cardioloog. Krijg weer een hartkastje. (eigenlijk 2) 1 voor 24 uur, die de hele tijd blijft meten. 1 voor 3 weken die het gaat doen als ik op een knopje druk (als ik een hartklopping voel moet ik op een knopje drukken)
Ik krijg een MRI-scan en ik wordt weer opgenomen.. Dit keer in het ziekenhuis en minimaal 3 dagen..
De neuroloog heeft me een beetje onderzocht en schreef op een blaadje dat hij '''wit stof'' (of zoiets) in mijn ogen had gezien. Ik weet niet zeker meer wat hij daarbij allemaal schreef.
Ohja, en ik heb natuurlijk weer de bijwerkingen gelezen van de MRI-scan en daar staat in dat je een infuus KAN krijgen die bijwerkingen geeft.. 2 dingen die ik naar vind: prikken en bijwerkingen Dus hopen dat ik dat infuus niet hoef..
Ik laat snel iets meer horen! (iemand ervaring met een MRI-scan? )
wat cervelend allemaal. ik heb 1 keer mri scan gehad. ik kreeg het voral benoud van de kleine ruimte. gewoon ogen dicht en lekker liggen. het geluid negeren suc7
De MRI scan zelf krijg je geen bijwerkingen van, maar soms moeten ze contrastvloeistof inspuiten en daar kunnen sommige mensen op reageren. De scan zelf stelt eigenlijks weinig voor, tenzij je claustrofobisch bent. Ik had meer last van de herrie dat de scan apparaat maakt. Had een koptelefoon het muziek op gekregen, maar weinig van de muziek kunnen genieten.
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 22:34
Ja, dat vloeistof. Krijgt iedereen dat? Kun je van te voren weten of je dat krijgt?
Natuurlijk ook belangrijk om te vermelden: Ik heb een hele lieve pony gevonden die op proef mag! Natuurlijk doe ik dat pas na alle onderzoeken, maar ben ontzettend blij!
net al je berichten doorgelezen, wou even zeggen dat ik je een topper vind hoe jij je probeert hier doorheen te slaan! Hoop dat ze gauw vinden wat het is zodat ze je gericht kunnen helpen.
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 19:46
Dankjewel allemaal!
vandaag even naar de pony van bokker kyraties geweest. Die heeft echt een reuze-shet! lekker gemend! het was heel leuk!