ik zie dat hier al een tijdje niet gereageerd is..
hoe is het nou TS? nog steeds dezelfde plannen? en hoe is het nou tussen je ex/vriend?
sunshine
Geplaatst: 28-04-13 17:26
Ik weet niet of het al eens gezegd is, maar wat als het kindje gehandicapt is? Dan komt er toch nog andere zorg bij kijken... Ik denk dat je dat niet gaat trekken als je ook nog fulltime moet blijven werken.
Ik had inderdaad al een tijdje niet geantwoord omdat ik even tijd nodig had om de dingen op een rij te zetten. Ik heb een punt achter de relatie gezet ondertussen. Er was geen compromis haalbaar, dus dan is het gewoon beter zo. We proberen als vrienden verder te gaan, maar zullen zien wat dat brengt...
Ik heb ondertussen ook nog fijne gesprekken gehad met enkele mensen rondom mij die er alleen voorstaan en het lijkt me wel haalbaar. Als het kindje gehandicapt is, tjah dan zal het dat moeilijker maken, dat is een feit, maar dat is een risico dat je ook neemt als je met twee bent. Ik vind dat niet voldoende wegen om er niet aan te beginnen.
Ik ben vooral opgelucht dat het stuk van die relatie nu achter me ligt, ook al zie ik mijn ex-vriend nog altijd graag. Maar nu kan ik alleen maar kijken naar de toekomst
Ik wens je veel succes en hoop dat je wens uit mag komen!
F_Orumster
Geplaatst: 29-04-13 19:57
Pittige stap gezet TS! Lijkt me niet bepaald makkelijk om enkel deze reden een punt achter de relatie te zetten. Hoop niet dat dat bij ons nodig is (maar dan met de wens andersom).