Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ja, vond het ook altijd onzin maar heb intussen zelf al genoeg gezien/gehoord![]()
Evengoed ben ik er nog heel nuchter in en 9 van de 10 mensen die beweren geesten gezien te hebben verbeelden zich inderdaad, heeft ook te maken met slaapverlamming maar dat wil men meestal niet horen.
eclair98 schreef:Een dier bijv. Dat heet reacarnatie. Een vriendin van mij wordt soms door iets of iemand weg gejaagd uit haar kamer. Dan wordt ze opeen zo bang. ZO stonden er ook eens met lippen stift lippen op haar spiegel, broer en ouders hebben niets gedaan.....
Hmm droom eens dat er man of vrouw mij schaduwd, en als ik dan in real life ergens kom waar ikmtoen in mijn droom was, dat ik een hele erge druk op mijn borst voel.
Fair schreef:daniquexx schreef:Rianne, je zei tegen mij altijd in de eerste dat je het wel zag..
Dacht al laatst.. Hoor haar er nooit meer over ;p
Ja ik zei tegen jou ook dat het emer voelen is, je voelt een aanwezigheid en dat krijg ik het beeld in mijn hoofd.
Maar ik moetzeggen dat het steeds minder wordt
En eigenlijk vind ik dat niet zo heel leuk
Believe schreef:SindyKaya schreef:Ik kan me zelf wakker maken uit nachtmerrie's
Ik ook, nou ja vroeger altijd, heb al 2 jaar ofzo geen echte nachtmerrie gehad die heel eng was, maar ik moest altijd in mijn droom 2 keer knipperen en ik werd wakker..
ik kon/ kan ook dromen beaturen. Maar dat heeft niks met geesten te maken
daniquexx schreef:Fair schreef:
Ja ik zei tegen jou ook dat het emer voelen is, je voelt een aanwezigheid en dat krijg ik het beeld in mijn hoofd.
Maar ik moetzeggen dat het steeds minder wordt
En eigenlijk vind ik dat niet zo heel leuk
wil je het wel dan?
ja van je pake bijvoorbeeld is wel fijn natuurlijk maar van vreemden lijkt het me maar niks..
taartjee schreef:Vanacht was ik wakker geworden, hoor ik ineens een fet harde klap op mijn nachtkastje. Niets was veranderd, want dacht in eerste instantie dat ik iets niet helemaal goed had gelegd, maar alles lag nog exact hetzelfde! Heb ook wel eens meegemaakt dat er vanuit het niets een boek van me boekenplank viel (boek stond schuin tegen ander boek aan en had geen mogelijkheid om te vallen xd.
Ik ben heel erg gevoelig voor dit soort dingen. Kan namelijk ook 'mensen lezen'
lifaya schreef:Gewoon een nachtmerrie. Bijna alle "verschijningen" die gezien worden vanuit of rondom bed zijn gelinkt aan slaapverlamming of nachtmerries heb ik ergens gelezen
Hoofdpijn hebben kan ook gewoon vanwege een heftige droom. Ik ben wel eens jankend en gillend wakker geworden, hoe levensecht het ook is, je moet je niet laten misleiden
taartjee schreef:Ik kan aan de hand van een foto ongeveer zien wat voor persoon het is (is gewoon te leren btw, maar heb het zelf ontwikkeld laat maar zeggen door de jaren geen door omstandigheden) ik doe het voornamelijk onbewust, is net zoiets als eerste indruk voor mijn gevoel dan, maar zonder die persoon echt te hebben gezien.
taartjee schreef:Ik kan aan de hand van een foto ongeveer zien wat voor persoon het is (is gewoon te leren btw, maar heb het zelf ontwikkeld laat maar zeggen door de jaren geen door omstandigheden) ik doe het voornamelijk onbewust, is net zoiets als eerste indruk voor mijn gevoel dan, maar zonder die persoon echt te hebben gezien.
lifaya schreef:Gewoon een nachtmerrie. Bijna alle "verschijningen" die gezien worden vanuit of rondom bed zijn gelinkt aan slaapverlamming of nachtmerries heb ik ergens gelezen
Hoofdpijn hebben kan ook gewoon vanwege een heftige droom. Ik ben wel eens jankend en gillend wakker geworden, hoe levensecht het ook is, je moet je niet laten misleiden

maar omdat het een ram was ging die naar de slacht.. dus naar een half jaar ging hij naar de slacht. Ik sliep toen nog met een groote paarden knuffel, en op een x ( de 1e nacht nadat hij naar de slacht werd gebracht) werd ik midden in de nacht wakker en voelde in iets in mn armen ( en nee niet mn knuffel :p ) het was warm, hard en leek te ademen, toen ik beter ging voelen voelde ik zn voetjes leek het wel.. ik schok zo erg en ik achteruit dijnste maar toen was het weg, de volgende nacht gebeurde het weer maar daarna nietmeer.. Na mijn idee was het het lammetje dat afscheit kwam nemen? kan dit kloppen?gohya schreef:Wow wemkelover
Dit is écht wel heftig zeg!
Maar goed, om mijn mams een beetje te entertainen ging ik met haar mee naar zo'n reading.
aan de andere kant denk ik, joh, ik was gewoon over emotioneel die dag, daarom die reactie.. En dat eruit pikken ik heb gewoon een soort van open gezicht die mensen blijkbaar leuk vinden of misschien komt het omdat ik vaak één van de jongste mensen daar ben. Ik val vaak wel op tussen de middelbare alleenstaande moeders