Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanne83 schreef:Ik kan echt iedereen aanraden een andere huisarts te zoeken.
Shadow0 schreef:Ik zou dan nog even wachten met zelf supplementen nemen, dat vertekent de boel immers.
Daphne__ schreef:Ik heb gisteren een enquete gekregen van m'n internist over B12 tekort, nouja m'n klachten etcHad iemand anders hier in het topic ook gekregen.
Ze willen zorgen dat er meer bekendheid komt over de impact ervan op je leven oid. Had het niet echt goed gelezen en m'n moeder heeft de brief die erbij zat al weg gegooid![]()
Positief iig, wat ze er mee willen
Daphne__ schreef:Ik zal eens kijken of hij nog in de papiercontainer ligt
love_western schreef:Daphne__ schreef:Ik heb gisteren een enquete gekregen van m'n internist over B12 tekort, nouja m'n klachten etcHad iemand anders hier in het topic ook gekregen.
Ze willen zorgen dat er meer bekendheid komt over de impact ervan op je leven oid. Had het niet echt goed gelezen en m'n moeder heeft de brief die erbij zat al weg gegooid![]()
Positief iig, wat ze er mee willen
Jammer, had hem wel graag willen lezen
Maar ik dacht echt serieus een paar spuiten en ik ben er weer bovenop. Maar daar heb ik mij lelijk in vergist. En vind het soms lastig om er mee om te gaan. Ik wil ook gewoon stappen, zonder eerst paar uur te slapen. Of ik lig lekker naast mijn vriend en opeens boem ik ben vertrokken. Gelukkig kan vriend er beter mee omgaan dan ik met mijzelf. Maar kan er serieus soms wel goed om janken.
xxxjanna schreef:Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ookal gaat het bij mij wel beter, je blijft toch zó veel nog missen!
Zo ben ik bijvoorbeeld deze week niet met school mee naar Parijs, omdat ik dat gewoon nog niet vol hou
Hoelang ben jij al aan het prikken?
love_western schreef:xxxjanna schreef:Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ookal gaat het bij mij wel beter, je blijft toch zó veel nog missen!
Zo ben ik bijvoorbeeld deze week niet met school mee naar Parijs, omdat ik dat gewoon nog niet vol hou
Hoelang ben jij al aan het prikken?
1.5 tot 2 jaar. Weet niet precies. Maar kreeg de diagnose pas toen ik paar maand bij mijn vriend was.
Ik moet echt leuke dingen inplannen. Zodat ik daarvoor goed mijn rust kan nemen. En ik kan niet goed plannen door mijn ADD![]()
Ben 2 zomers terug wel naar amerika geweest. Maar toen heb ik net voor de vakantie geprikt. Waardoor ik het redelijk goed volhield. Maar wat was ik na de vakantie kapot. Wel super mooie dagen beleefd. Had mijn zusje opgegeven voor stichting doe een wens. En vond prachtig om te zien hoe zij genoot. Wou haar altijd al een keer meenemen naar Amerika. Maar het is gewoon duur. En toen ze was uitgekozen, was haar wens dus amerika.
xxxjanna schreef:love_western schreef:
1.5 tot 2 jaar. Weet niet precies. Maar kreeg de diagnose pas toen ik paar maand bij mijn vriend was.
Ik moet echt leuke dingen inplannen. Zodat ik daarvoor goed mijn rust kan nemen. En ik kan niet goed plannen door mijn ADD![]()
Ben 2 zomers terug wel naar amerika geweest. Maar toen heb ik net voor de vakantie geprikt. Waardoor ik het redelijk goed volhield. Maar wat was ik na de vakantie kapot. Wel super mooie dagen beleefd. Had mijn zusje opgegeven voor stichting doe een wens. En vond prachtig om te zien hoe zij genoot. Wou haar altijd al een keer meenemen naar Amerika. Maar het is gewoon duur. En toen ze was uitgekozen, was haar wens dus amerika.
Wat mooi! Echt super lief dat je dat voor je zusje gedaan had en wat zal dat een leuke ervaring zijn geweest.
Begrijpelijk dat je kapot was!
En wel jammer dat je al zo lang aan het prikken bent, maar je nog steeds niet écht beter bent zeg..
Daphne__ schreef:Ik heb net in de container gekeken en heb de envlop wel gevonden, maar de brief nietAls m'n moeder terug is zal ik haar eens vragen of ze zeker weet dat ze hem weg gegooid heeft.
Ik heb morgen gesprek met Arbeids deskunige... Kijken welk werk ik kan doenBen benieuwd... Heb een hele lijst met dingen die ik van de arts niet mag. Zal zoiezo saai werk worden
Leverage schreef:Ik vind het heel erg tegenstrijdig als dat inderdaad zo is! M'n waardes gaan omhoog, maar m'n tekort ook?Nja. Binnenkort ff bezoekje aan de dokter, wil eigenlijk wel eens prikken proberen voor een langere tijd, in het begin veel en daarna afbouwen zoals de meeste hier doen als ik het zo lees.
Oei.. Dat zijn er nogal wat! Hopen dat er iets bij zit! En of je dan ook nog aan werk kan komen!