Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:04

Ik ben 4 kilo kwijt maar voornamelijk op plekken waar ik het niet wil. Mijn benen zijn al formaat TL buis en nu helemaal. Mijn boops verschrompelen en mijn cupcaketop (middel) mist slechts een cm.

Maar in de recoveryweek ga je daar vet mee aan de slag! Maar ik weet nu ook al dat ik zeker doorga tot ik helemaal strak ben!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:20

Okeoke! Nou ik ben heel benieuwd.. Ik wil het liefst wat kwijt rond mijn bovenbenen en rond mijn heupen/dijen.. dus ben benieuwd of dat gaat lukken haha!

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:41

Zooist schreef:
De recoveryweek is te vergelijken met een HSL trein waar je per ongeluk tegenaan loopt! :=

_O- _O- Dan weet je ook meteen hoe een longembolie voelt! Haha ;)

Ik ben nu in de tweede week bezig en het gaat erg goed. Ik vind het ontzettend leuk ook :D Waar ik bj de fittest uberhaupt niet de lucht in kwam met springen, spring ik nu wel een paar keer achter elkaar de lucht in! *\o/* Best trots ikke, ben ook 2 kilo kwijt ongeveer :)
Inmiddels heb ik ook weer drie keer op m'n paard gezeten (in 1 week tijd! :oo ). Dus ben zeker goed op weg :) Voor ik hieraan begon had ik eigenlijk al een maandje of 4 niet gereden... laatste serieuze trainingen met paardlief waren van de zomer. Veel pech gehad met mijn gezondheid en die van mn paard.

Kiki, ben je al begonnen? :) Overigens mag je het niet over downloaden hebben, je hebt kans dat je een boze mod krijgt haha ;) (ik vind het niet erg hoor, programma is echt zo duur :( ).

Ik heb overigens iedere keer als ik meneer Shaun T op TellSell zie, dat ik helemaal hyper wordt en mee wil springen. Zo iets als deze smiley :):) Wil trouwens de calendar nog ophangen en afstrepen :)

Wat doen jullie eigenlijk als de 60 dagen voltooid zijn? Je kunt gewoon opnieuw beginnen, maar dat gaat vervelen lijkt me. Ik zat te denken aan afbouwen naar 3 x per week. Wilde het anders inruilen tegen de sportschool, maar om nou 3-4 x per week naar de sportschool te gaan en daar ook zo los te gaan op de apparaten, dat zie ik eigenlijk toch niet zo zitten.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:43

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:52

Wow haha, ja wel van gehoord maar nooit gezien. Daar ga ik tzt dan eens naar kijken! Ziet er ....nog zwaarder uit #)

Overigens is Insanity ook op FB te vinden, ik heb het geliked. Vind het wel leuk om updates voorbij te zien komen en verhalen te lezen :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:13

Ik ben er nu een maand mee bezig, maar vind het niet zo zwaar als dat ze op televisie zeggen. :P
Ik vond het niet waard om er 130 euro voor te betalen dus heb het via een andere manier ''verkregen''
Merk alleen dat ik wat last van mijn bovenbenen heb. Afvallen doe je er wel van! Was 6 kg kwijt in 1 maand. :=

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:42

Mayflower, wat goed!
Heb je ook wat aan je eten veranderd, of heb je gewoon gezond gegeten met af en toe een snack tussendoor? :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:58

Ik doe aan een energiebeperkt dieet. :)
Snacken doe ik al maanden niet meer. (en ja, het is moeilijk :D )

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:03

Wat houdt dat in Mayflower?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:24

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 16:01

Insanity The Asylum ziet er ook wel heel pittig uit!

Mayflower: hoe was jou conditie hiervoor dan? Die van mij was 3x niks en vind het toch wel goed pittig. Red het niet om alles bij te houden. En buiten de kilo's wordt je buik etc. er ook al zichtbaar strakker van?

fb insanity zo ff zoeken, als ik mijn motivatie kwijt ben ga ik ook op youtube naar ervaringen zoeken dat werkt als een goede schop onder de hol voor mij.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:11

Mayflower, die kende ik nog niet haha!

Het snacken vind ik soms ook wel moeilijk, vaak savonds een zak chips na het avondeten etc waar ik meestal wel een paar van meepakte. Tegenwoordig probeer ik gezonde dingen te doen, zoals een salade maken of komkommer met huttenkase , jammie! Of fruit natuurlijk.

Pris 87, ik wordt juist gedemotiveerd als ik er plaatjes bij zie :') Verhalen lezen is prima, maar voor en na foto's, nee, niet aan mij besteed haha.

Overigens.... ik had het er met mijn man over en ook hj zei dat het onmogelijk is met deze training het lijf van Shaun T te krijgen (of in ons geval: die van de hupsende dames). Dus ik heb dat doel ook laten varen, ben niet van plan mezelf weer te gaan overtrainen :')

FloortjeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:13

My god heb net de fittest gedaan, worden 60 zware dagen :')

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 16:15

nee maar ik bedoel niet de foto's die je van filmpjes zie die van insanity zelf komen, maar gewoon mensen zoals jij en ik die van hun vorderingen filmpjes hebben gemaakt. Ja dat motiveert mij wel. En die worden ook niet na 60 dagen zo op en top gespierd want dat is bullshit. Maar je ziet wel dat het effect heeft, dus als het andere lukt, lukt het mij ook is dan mijn motto :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:59

pris87 schreef:
Insanity The Asylum ziet er ook wel heel pittig uit!

Mayflower: hoe was jou conditie hiervoor dan? Die van mij was 3x niks en vind het toch wel goed pittig. Red het niet om alles bij te houden. En buiten de kilo's wordt je buik etc. er ook al zichtbaar strakker van?

fb insanity zo ff zoeken, als ik mijn motivatie kwijt ben ga ik ook op youtube naar ervaringen zoeken dat werkt als een goede schop onder de hol voor mij.

Mijn conditie was wel goed, ik was hiervoor ook al aan het sporten. :)
Mijn buik wordt er wel wat strakker van maar het is bij Telsell (as usual) vreselijk overdreven. :')

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:18

Eindelijk de fittest gedaan. Pfieuw, wat viel dat tegen, na een dikke anderhalve maand niet kunnen gaan sporten door examens en schoolwerk is mijn conditie toch heel hard achteruit gegaan.
Maar we gaan ervoor, er mogen overal heel wat kilo's en centimeters af.

Hebben jullie de hiphop abs van Shaun T al geprobeerd? Ziet er mega leuk uit, maar eerst deze 60 dagen doorkomen...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:36

Maiska schreef:
Ik heb overigens iedere keer als ik meneer Shaun T op TellSell zie, dat ik helemaal hyper wordt en mee wil springen. Zo iets als deze smiley :):) Wil trouwens de calendar nog ophangen en afstrepen :)
Jaaa! Hier nog zo een :+ Ik moet ook steeds "C'mon y'all! Let's goooooooooooooooooooo!" meeschreeuwen aan het begin van de les :')

Ik ben trouwens ook iets van een kilo of twee kwijt. Je ziet ook echt verschil in spieren. Mijn armen waren spaghettiedingen en daar zit nu al een beetje spier op, spieren op mijn buik zie je gewoon lopen en als ik aanspan, kun je ook echt geen velletje vastpakken! Mijn kuiten zijn ook megastrak al waren ze dat al grotendeels. Bovenbenen beginnen ook te komen en mijn kont wordt ook iets strakker. Boobs heb ik bijna niet en zijn ook steeds mnider aan het worden. Dat is dan wel weer jammer. Shaun T heeft dikkere tieten dan ik!!

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:49

Annetje schreef:
Shaun T heeft dikkere tieten dan ik!!

Hier moest ik zo om lachen, ben een beelddenker en nu zie ik Shaun T met een cup D voor zich :') Ik schreeuw ook nog nét niet mee aan het begin van de les! Wat een mooi resultaat heb je ook, daar wil ik ook naartoe :)

pris 87, oh zo. Ja, daar kan ik ook wel eens naar googelen, normale voor en na foto's en verhalen in plaats van al die geripte droge mensen ;)

Amyke, hiphop lijkt me niets, maar ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan dansen... mijn paard danst al (of zou dat moeten doen :') )

MarissaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:15

Ik ben gisteren opnieuw begonnen omdat ik ziek ben geweest.
Vandaag dag 2 gedaan en heb zin in morgen! *\o/*

Leuk dat er al goede resultaten zijn! :)

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 22:46

Haha ik dacht dat de recovery week een soort van rustig aan bij kom week was. Fout gedacht! Heb even zitten kijken naar het filmpje die je dan dus 6 dagen achter elkaar moet doen. haha men! dat wordt heavy!!

Merk wel dat mijn borstspieren sterker worden. Heb echt een paar zakjes na 2 zwangerschappen. Het is nog niet om over naar huis te schrijven, maar nu na 2 weken ziet het er al iets beter uit.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:41

Ik kan de komende dagen niet trainen doordat ik naar het buitenland ga.... Baal dr helemaal een beetje van :D

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:12

Zo ik volg hier mee! Ik wil ook binnenkort starten met Insanity. :D
Eerst nog meer gemotiveerd geraken door de verhalen hier. :P Ik weeg 65 kilo en meet 1m66 en d'r mag zeker wat af! En wat strakker zijn is leuk voor in de zomer. :P
Wel goede resultaten hier zeg! Keigoed!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:16

Stipje.
Doen jullie hier alleen die workout wat in de OP staat, en dan 60 dagen?

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 11:44

CalvinenGino schreef:
Stipje.
Doen jullie hier alleen die workout wat in de OP staat, en dan 60 dagen?

Nee je heb een kalender van 60 dagen lang, met verschillende workouts. Je begin met een fittest, die resultaten moet je ook opschrijven en ong. om de 2 weken herhaal je die fittest. Zo zie je ook hoe je vooruit ga.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:53

Gisteren begonnen, kan nu amper bewegen niet normaal.