Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:05

Ik had vandaag ff een slechte dag 5 zeg...

Man met de hamer kwam langs
Hield mijn but kicks ook niet helemaal vol
net als met touwtje springen vandaag... Hopelijk kan ik me morgen herpakken
En weer gewoon poging overdag doen ipv na het eten

Gek genoeg gaan de buikspier oefeningen me wel goed af
(Wellicht omdat die zo groot zijn) :+
Whahahaha

Ik zie wel beetje op tegen level 2
Mocht dat te heftig zijn nog
blijf ik gewoon wat langer level 1 doen :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:19

Ik zit nu de eerste aflevering van het nieuwe seizoen the biggest loser te kijken. Als ik dat zie dan ben ik echt maar op z'n watjes bezig :o
Als ik deze 30 dagen door ben ga ik denk ik dat schema doen wat ik net op Pinterest tegen kwam. Is in het begin nog niet zo zwaar, maar ik zie op een gegeven moment een dag dat je level 1 en 2 achter elkaar moet doen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:32

Dag 8 gehad, we werden halverwege onderbroken omdat de onderburen kwamen klagen :o Dus het toen maar in de hallway gedaan. Oh well :=

Dat schema is misschien wel een goede om hierna te gaan doen. Ik zat er aan te denken om niet elke dag een workout te doen, enkel op de dgen dat ik niet naar de gym ga. Maar dat zie ik dan wel weer :))

Mijn lichaam is echt al een hele hoop strakker geworden *\o/* Nu bouw ik ook erg snel spieren op en verbrand ik veel per dag dus het gaat allemaal vrij snel bij mij als ik flink aan de slag ga. Wel leuk om te zien, vandaag weer foto's gemaakt en je ziet duidelijk verschil :j

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:38

Zien Killy *D

Morgen begin ik echt, echt echt. Mijn griep is over, ademen door mijn neus gaat redelijk dus het moet kunnen. Waarschijnlijk ga ik wel een keer of 3 dood de eerste keer, maar dat kan alleen maar beter worden *\o/*

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:41

Lijkt wel alsof vandaag meer mensen moeite hadden met shredden vandaag als ik het zo lees hier. Wel goed dat veel toch zijn blijven volhouden! Ik had er vandaag ook even moeite mee, geen idee waarom. Had het al zwaar bij de eerste jumping jacks :+

Morgen laatste dag van lvl 1 en 's avonds uurtje steps.
Mijn vriend zit de hele tijd complimentjes te maken en dat werkt ook wel erg motiverend :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:51

Depje, je kunt alleen maar levender worden *\o/*

Killy, ik zie het al zo voor me :') *beelddenker* Enne, foto's zien? :P

Wendy, groot gelijk hoor, ga ik ook doen als het niet lukt met level 2 :j

Vriendjes die complimentjes maken zijn altijd tof :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:58

Ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Wat door de neus ademenen betreft; als ik 's avonds in bed lig, en mijn neus zit wat dicht, doe ik een paar sit-ups en dan gaat het meestal ook al beter!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 01:44

MoonWencke het was meer zo'n constante stroom, ik zal niet uitweiden over wat er allemaal door mijn neus naar buiten is gekomen, but it wasn't pretty ;)

Haha nou Dees je weet hoe fit ik ben, maar goed als die mensen van die Jillian fora het kunnen kan ik het ook. :+

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 02:06

Ik heb om half 12 nog even dag 5 gedaan.. Ik had er dus helemaal geen zin in :p
Het ging gelukkig wel goed en het was snel voorbij. Vandaag was ook de eerste dag dat ik echt helemaal geen spierpijn meer had. ( dag 4 voelde ik het als ik op de wc ging zitten :'))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 02:26

_JY_ schreef:
Ik heb eigenlijk nog geen enkele keer echt ontzettend gezweet tijdens level 1, zou ik me dan te weinig ingespannen hebben ofzo? :') Heb wel moeilijk spierpijn in mijn kuiten, nie leuk nie met traplopen. :D Nog drie keer level 1, maar ik ben wel benieuwd wat level 2 gaat doen... :=

Hoeveel kg zijn je gewichten? Als ik niet zweet pak ik gewoon zwaarder :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 02:39

Ik zweet niet van de gewichten, maar van de intensiteit van de bewegingen. Ik heb het idee dat je met weinig gewicht ook veel zweet kan creëren als je je maar genoeg inzet.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 02:51

Hoe zwaar zijn jullie gewichten?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 06:28

Ik doe alles met 2,5kg behalve de front raise, dan houd ik het met 1,5kg al amper vol. :') Jij?

Haha, Killyenn ik zie het helemaal voor me! Ben blij dat we geen buren hebben anders had ik vast bonje gehad. :P Maarre, waar zijn die foto's?!

Jammer dat er zoveel mensen vandaag een slechte dag hadden. Bij mij ging het juist als een speer; eerste keer helemaal echte push-ups gedaan, de tweede keer op 2 na allemaal echte push-ups. De rest van de oefening allemaal helemaal zoals Natalie. En toen werd ik wel heeeeel nieuwsgierig naar level 2 en heb ik stiekem daarvan alle oefeningen geprobeerd haha. Alles lukte al heb ik natuurlijk alles maar voor 15-30 seconden gedaan en dan doorgespoeld naar de volgende. Tja, dan wordt level 3 ineens heel spannend natuurlijk, dus heb ik daarbij alvast hetzelfde gedaan. Het zal zwaar worden maar nu weet ik dat ik het kan! Zo blij!!!

Zal morgen wel helemaal kreupel zijn, maar het was het waard. :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 07:35

Ugh dag 5 voor schooltijd!
Ach ja waarom niet...

Ik heb alleen ook nog sinds eergisterochtend last van m'n heup, hij plopt ook bij het losdraaien in het begin :+
En nu heb ik gister ook onwijs op het eten gelet, alleen met avondeten heb ik niets te zeggen en dat zijn wel boosdoeners als ik de recepten nu terug lees. Tnx mom.

*Mijn gewichten zijn flesjes water van 1 liter.. alleen als ze niet helemaal vol zitten, dan klots dat heel erg!
Bij sommige oefeningen kan ik makkelijk meer hebben, nu dag 5 gehad, dus wellicht morgen kijken voor andere flessen of echte gewichten.
Laatst bijgewerkt door Bzoem op 14-01-13 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 07:35

Respect Guinevere! +:)+ Genoeg energie over dus.

Ik weet niet hoe zwaar mijn gewichten zijn, in ieder geval niet super zwaar want mijn armen zijn al vrij gespierd en wil geen bodybuilder worden. :D Vanavond dag 8 alweer en morgenochtend het eerste meet -en weegmoment, ben zo benieuwd!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 08:28

Bzoem schreef:
*Mijn gewichten zijn flesjes water van 1 liter.. alleen als ze niet helemaal vol zitten, dan klots dat heel erg!
Bij sommige oefeningen kan ik makkelijk meer hebben, nu dag 5 gehad, dus wellicht morgen kijken voor andere flessen of echte gewichten.

Dat klotsen is wel goed voor het gebruik van alle kleine spiertjes om het in balans te houden, naast de krachtbeweging die je maakt met de grotere spieren. Het moet niet te gek worden, maar het is zeker niet slecht!
Ik gebruik halve literflesjes voor sommige onderdelen en 1,5L voor andere.

Ik ben trots op mezelf, moest sowieso 'vroeg' op vandaag omdat ik weer moet werken na 2 weken vakantie, en ben nog half uur vroeger op gestaan om te shredden. Dag 6 zit erop, ging alleen wel minder makkelijk als gisteren, was sneller aan het verzuren dus heb maar wat kalmer aan gedaan.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 08:54

Wow Guinevere respect hoor dat je dat allemaal al gedaan hebt!

Knap hoor Remember!

Ik ben al even hard aan het werk, moet nog tot 21.30 door :O :Z
Hopelijk heb ik nog zin en puf om te shredden, ben pas na 22.00 thuis :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:36

Die 1,5 liter flessen lijken mij rot om goed vast te houden omdat je je hand er niet goed omheen kunt doen. Of valt dat in de praktijk reuze mee?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:37

Ligt er heel erg aan wat voor merk je hebt :)
Wij hebben sommige flessen drinken van het huismerk van de supermarkt en die hebben een inkeping :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:41

Die inkeping scheelt wel ja.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:41

_Sim_ schreef:
Die 1,5 liter flessen lijken mij rot om goed vast te houden omdat je je hand er niet goed omheen kunt doen. Of valt dat in de praktijk reuze mee?

Ik heb grote handen :')

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:43

Remember schreef:
_Sim_ schreef:

Ik heb grote handen :')

:D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:47

Ik doe alles met 1KG, zwaar genoeg voor mij := :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:50

Ik wil ook zooo graag beginnen maar ben al twee weken lang flink verkouden en elke activiteit resulteert in een verschrikkelijke hoestbui.. bah!
Net level 1 gekeken (deels), ziet er doable uit maar valt dus flink tegen? :+ Wat vinden jullie trouwens van Jillian's lichaam? Duidelijk zeer goed afgetraind, maar ik zou wat minder gespierd toch mooier vinden! Jullie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:54

Hier ook alles op 1 kg. Vind ik voor mijzelf genoeg (lees: ik = slapjanus en kan meer dan 1 kg simpelweg niet aan _O- :+ Voorlopig dan :+ )

Ik wil dat ik wél afgetraind ben, maar: Ik wil niet dat blokjes etc duidelijk zichtbaar zijn. (tenzij ik mijn spieren aanspan, snap? :) :+ ) Maar gezien ik nu mijn lijf nog in moet drukken om te zien wat ik precies wil (nog 5cm zwembandje eraf) zullen die blokjes ook nog wel even duren. Wellicht in de zomer ergens dat doel bereikt :+