Peppertree schreef:Ik ga nu even mijn eigen post ongelooflijk tegenspreken, maar dit kwam in me op toen ik het verhaal van de klasgenoot van xLiessx las.
Natuurlijk kun je van een abortus spijt krijgen. Dat is heel erg en kun je niet ongedaan maken.
Maar persoonlijk zou ik het véél en véél erger vinden als er spijt komt nadat besloten is dat het kind wél geboren wordt. Dat kan namelijk ook en komt vrij vaak voor. Het is alleen taboe.
Kies enkel voor abortus als je zeker bent, maar kies dus ook alleen voor het kind als je zeker bent.
Inderdaad, dit is ook waar

In zo'n situatie moet je gewoon zeker van je stuk zijn; zeker dat je voor abortus wil kiezen, maar in het andere geval moet je ook zeker zijn als je voor het kind wil kiezen.
Desondanks zullen er toch (moeilijke) keuzes gemaakt moeten worden... Maar ik herhaal het hier nogmaals: wat je ook kiest, een foute keuze bestaat niet ! Zolang je maar zeker bent van je keuze

Broek kost ook zo 20 a 30 euro en een truitje ook 15 of meer.

Ik denk dat hoeveel problemen je kind ook heeft, de liefde en band die je ermee hebt staat daarboven.